پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پرداخت پاداش برای دستگیری کشتی‌گیر قاتل هندی

  • کد خبر: ۶۷۵۲۷
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
پرداخت پاداش برای دستگیری کشتی‌گیر قاتل هندی
پلیس هند اعلام کرد برای دریافت اطلاعات جهت دستگیری کشتی‌گیر قاتل پاداش در نظر گرفته است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، نزدیک به دو هفته پس از کشته شدن ساگار رانا قهرمان سابق کشتی فرنگی نوجوانان در بیرون پارکینگ ورزشگاه چتراسال دهلی، پلیس دهلی پاداشی را برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری سوشین کومار دارنده مدال المپیک شود، در نظر گرفت.


حدود ۲ هفته پیش رانا کشتی گیر وزن ۹۷ کیلو در درگیری کشته شد که سوشیل کومار دارنده ۲ مدال المپیک نیز در این درگیری دخیل بوده است.


در تحقیقات اولیه مشخص شد که سوشیل کومار و دستیارانش این جنایت را مرتکب شدند ای در حالیست که کومار اتهامات مطرح شده را رد کرده و گفته درگیری صورت گرفته با او و دوستانش ارتباطی نداشته است.


پلیس برای دستگیری کومار بخشنامه‌ای را به مرزهای بین‌المللی از جمله فرودگاه و مرز دریایی برای جلوگیری از فرار مجرمان صادر کرده است.


براساس گزارش روزنامه‌های محلی، پلیس اعلام کرده در این حمله شبانه اتهاماتی به سوشیل کومار وارد شده است و آنها در حال بررسی موضوع هستند.


فدراسیون کشتی هند نیز به نوبه خود اعتراف کرد که اعتبار این ورزش که طی سالها با عملکردهایی که داشته توسط سوشیل از بین رفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->