کم آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشار قوی برق در طرقبه شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

گرما در خراسان رضوی به ۴۰ درجه می‌رسد

  • کد خبر: ۶۷۵۳۹
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
گرما در خراسان رضوی به ۴۰ درجه می‌رسد
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوا در این استان امروز، سه‌شنبه، به بالاترین حد خود افزایش یافته و در مناطق گرمسیری به حدود ۴۰ درجه خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوا در این استان امروز، سه‌شنبه، به بالاترین حد خود افزایش یافته و در مناطق گرمسیری به حدود ۴۰ درجه خواهد رسید.

مرتضی اثمری اظهار داشت: دیروز بیشینه دمای هوای مشهد ۳۲ درجه سلسیوس بود که پیش بینی شده امروز به ۳۵ درجه سلسیوس رسیده و یکی از گرمترین روزهای سال جاری رقم بخورد.

وی بیان کرد: در روز چهارشنبه دوباره میانگین دما به میزان چند درجه در خراسان رضوی کاهش خواهد یافت اما در روزهای پنجشنبه و جمعه تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۵ درجه سلسیوس بود که سه‌شنبه شب به ۱۸ درجه خواهد رسید.

اثمری گفت: آسمان خراسان رضوی برای روزهای آینده صاف پیش‌بینی شده است اما در عصر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه احتمال بارش های پراکنده در نواحی شمالی و شمال غرب استان وجود دارد.

فریمان با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۶ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->