زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی تشخیص ۱۵۲ بیمار مبتلا به تب دنگی در کشور | اسامی شهر‌های آلوده به پشه آئدس اعلام شد چند روش ساده برای جلوگیری از کوچک شدن مغز حلیت پاستیل‌های دارای نشان سیب سلامت سازمان غذا و دارو تایید شد کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده
سرخط خبرها

خراسان رضوی زودتر از تابستان گرم خواهد شد

  • کد خبر: ۶۸۶۹۲
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
خراسان رضوی زودتر از تابستان گرم خواهد شد
اداره هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد که روند افزایشی دما که از امروز در مناطق مختلف این استان آغاز شده در روز یکشنبه آینده به بیشترین حد خود رسیده و در نواحی گرمسیر استان به بالاتر از ۴۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما که از امروز در مناطق مختلف این استان آغاز شده در روز یکشنبه آینده به بیشترین حد خود رسیده و در نواحی گرمسیر استان به بالاتر از ۴۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

 

مرتضی اثمری روز جمعه گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۳۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که به تدریج افزایش یافته و در روز یکشنبه به ۳۸ درجه افزایش خواهد رسید.

 

وی بیان کرد: کمینه دمای استان نیز روند افزایشی دارد، به طوری که در بازه یاد شده در مشهد به ۲۱ درجه خواهد رسید.

 

به گفته وی، ماندگاری هوای گرم در مناطق مختلف خراسان رضوی تا پایان هفته آینده ادامه دارد و در مناطق گرمسیری مانند سبزوار، سرخس و تایباد میانگین دما از ۴۰ درجه نیز فراتر می‌رود.

 

وی خاطرنشان کرد: آسمان خراسان رضوی برای امروز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی شده است اما وزش باد در روز جمعه به نسبت شدید تا شدید خواهد بود و برای روز شنبه، به طور موقتی از وزش باد در استان کاسته می‌شود اما در روز یکشنبه وزش باد دوباره شدت می‌گیرد.

 

اثمری افزود: بارشهای پراکنده باران در شهرستان گناباد خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

فریمان با بیشینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای ۳۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

 

بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->