آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب
سرخط خبرها

خراسان رضوی زودتر از تابستان گرم خواهد شد

  • کد خبر: ۶۸۶۹۲
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
خراسان رضوی زودتر از تابستان گرم خواهد شد
اداره هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد که روند افزایشی دما که از امروز در مناطق مختلف این استان آغاز شده در روز یکشنبه آینده به بیشترین حد خود رسیده و در نواحی گرمسیر استان به بالاتر از ۴۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما که از امروز در مناطق مختلف این استان آغاز شده در روز یکشنبه آینده به بیشترین حد خود رسیده و در نواحی گرمسیر استان به بالاتر از ۴۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

 

مرتضی اثمری روز جمعه گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۳۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که به تدریج افزایش یافته و در روز یکشنبه به ۳۸ درجه افزایش خواهد رسید.

 

وی بیان کرد: کمینه دمای استان نیز روند افزایشی دارد، به طوری که در بازه یاد شده در مشهد به ۲۱ درجه خواهد رسید.

 

به گفته وی، ماندگاری هوای گرم در مناطق مختلف خراسان رضوی تا پایان هفته آینده ادامه دارد و در مناطق گرمسیری مانند سبزوار، سرخس و تایباد میانگین دما از ۴۰ درجه نیز فراتر می‌رود.

 

وی خاطرنشان کرد: آسمان خراسان رضوی برای امروز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی شده است اما وزش باد در روز جمعه به نسبت شدید تا شدید خواهد بود و برای روز شنبه، به طور موقتی از وزش باد در استان کاسته می‌شود اما در روز یکشنبه وزش باد دوباره شدت می‌گیرد.

 

اثمری افزود: بارشهای پراکنده باران در شهرستان گناباد خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

فریمان با بیشینه دمای ۱۳ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای ۳۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

 

بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->