پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قهرمانی قاطعانه اشتری در دور اول انتخابی تیم‌ملی پینگ‌پنگ

  • کد خبر: ۶۷۶۳۷
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴
قهرمانی قاطعانه اشتری در دور اول انتخابی تیم‌ملی پینگ‌پنگ
پینگ‌پنگ‌باز جوان مشهدی مسابقات را با قدرت شروع کرد و توانست در دور نخست قهرمان شود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ پینگ‌پنگ‌باز مشهدی در مرحله نخست انتخابی تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز بانوان ایران به عنوان قهرمانی رسید.
رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی امروز وارد سومین روز شده است، درحالی‌که قرار است ۵ روز ادامه داشته باشد. از روز دوشنبه دور گروهی آغاز شد و ۲۸ پینگ‌پنگ‌باز در ۴ میز با یکدیگر به‌رقابت پرداختند و پس از ۳ دور رقابت ۲ نفر برتر ۶ جدول به مرحله حذفی مقدماتی راه یافتند. پس از برگزاری مسابقات حذفی مقدماتی، ۸ دختر تنیسور برتر راهی مرحله اول شدند. سارا شهسواری، صبا صفری، هلیا اصغری و الینا رحیمی با قرعه استراحت روبه‌رو بودند و مهرالسادات موسوی، پریناز حاجیلو، ملیکا عامرطاس و هدیه آقامحمدی با پیروزی برابر حریفان خود به دور بعدی راه یافتند. این ۸ بازیکن با ۸ بازیکن برتر ایران با بیشترین رده‌بندی باید ۴ مرحله به‌صورت حذفی باهم رقابت کنند.


شروع قاطعانه

پس از آن قرعه‌کشی مرحله اول جدول حذفی اصلی مسابقات انتخابی تیم‌ملی بزرگ‌سالان بانوان با حضور ۱۶ نفر برتر کشور برگزار شد. در دور نخست ندا شهسواری ۴ بر ۱ موفق شد پریناز حاجیلو را حذف کند، فاطمه جمالی‌فر نیز ۴ بر ۱ هدیه آقامحمدی را شکست داد. مریم فرعی قاطعانه ۴ بر ۰ صبا صفری را شکست داد. سارا شهسواری توانست شیما صفایی را از دور این مرحله ۴ بر ۲ خارج کند. هلیا اصغری نیز با همین نتیجه مریم صامت را شکست داد. رقابت نزدیک ملیکا کرمی و الینا رحیمی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود کرمی پایان یافت.

 

با همین نتیجه غزاله ملاطلب توانست مهرالسادات موسوی را از پیش رو بردارد و در آخرین بازی این مرحله، تنها بازیکن مشهدی مسابقات به میدان رفت که توانست ۴ بر ۱ ملیکا عامرطاس را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند. مهشید اشتری در سِت اول قاطعانه و ۱۱ بر ۲ پیروز شد، ست‌های دوم و سوم نیز ۱۱ بر ۷ و ۱۱ بر ۴ به پایان رسید. در چهارمین ست عامرطاس ۱۱ بر ۹ یک امتیاز از اشتری گرفت، اما درنهایت اشتری ۱۱ بر ۵ کار را تمام کرد و پیروز شد.


چالش در یک‌چهارم نهایی

با آغاز مرحله یک‌چهارم نهایی، ندا شهسواری، بازیکن المپیکی این رشته، ۴ بر ۰ فاطمه جمالی‌فر را قاطعانه شکست داد. مریم فرعی بازهم بدون واگذاری حتی یک ست ۴ بر ۰ بر سارا شهسواری غلبه کرد. بعد از یک رقابت بسیار نزدیک میان ملیکا کرمی و هلیا اصغری، این کرمی بود که ۴ بر ۳ به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد. در آخرین دیدار نیز مهشید اشتری به میدان رفت که ۴ بر ۲ غزاله ملاطلب را شکست داد. ست‌های اول و دوم ۱۱ بر ۹ و ۱۲ بر ۱۰ به سود اشتری پایان یافت و ست سوم را ۱۱ بر ۵ واگذار کرد. او در ست چهارم ۱۱ بر ۳ بر حریف غلبه کرد، اما دوباره ست بعدی را واگذار کرد. درنهایت در ست ششم ۱۱ بر ۸ به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.


صعود سخت به فینال

اشتری، شهسواری، کرمی و فرعی ۴ بازیکن حاضر در نیمه‌نهایی بودند. براساس قرعه، ندا شهسواری برابر مریم فرعی راکت‌به‌دست شد. این دیدار جذاب و تقابل بازیکن باتجربه برابر بازیکن جوان منجر به نتیجه درخور توجهی شد. فرعی توانست ۴ بر ۲ شهسواری را حذف کند و به فینال برسد. شهسواری ست‌های اول و دوم را ۱۱ بر ۷ و ۱۱ بر ۹ واگذار کرد. در ادامه فقط در سِت‌های سوم و پنجم توانست پیروز شود و درنهایت بازی را واگذار کرد.


در بازی دوم اشتری کار سختی برابر ملیکا کرمی داشت، اما توانست سربلند از این بازی بیرون بیاید. اشتری ست‌های اول، سوم و چهارم را پیروز شد، اما ست‌های دوم، پنجم و ششم را واگذار کرد. در سِت آخر نیز ۱۱ بر ۶ پیروز شد تا کار را تمام کند و به فینال برسد.
با فاصله کمتر از ۳ ساعت، فینال میان ۲ پینگ‌پنگ‌باز جوان، یعنی مریم فرعی و مهشید اشتری، برگزار شد که در این بازی جذاب اشتری قاطعانه فرعی را شکست داد و به قهرمانی رسید. ملی‌پوش مشهدی تنیس‌روی‌میز در فینال ۴ بر ۰ حریف سرسخت خود را شکست داد.


پخش مستقیم بازی‌های دختران

نکته درخور توجه این رقابت‌ها پخش مستقیم برخی از این مسابقات از شبکه ورزش سیما بود که می‌تواند انگیزه خوبی برای ورزشکاران باشد. از سوی دیگر بقیه مسابقات نیز با هماهنگی فدراسیون در سایت اینترنتی آپارات به‌صورت مستقیم پخش می‌شد. همچنان مسابقات براساس برنامه برگزاری رقابت‌ها از طریق شبکه ورزش یا سایت آپارات تا روز جمعه مستقیم پخش می‌شود. از عصر روز گذشته مرحله دوم مسابقات آغاز شده است و تا ظهر امروز فینال این مرحله نیز برگزار می‌شود. دور سوم قرار است از عصر روز چهارشنبه شروع شود و تا ظهر روز پنجشنبه ادامه یابد. درنهایت فینال آخرین دور از رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی ظهر روز جمعه برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->