نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

۵۰ روز تا افتتاح سالن ۶ هزار‌نفری شهر مشهد

  • کد خبر: ۶۸۲۰۲
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
۵۰ روز تا افتتاح سالن ۶ هزار‌نفری شهر مشهد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از افتتاح سالن شش‌هزار‌نفری ثامن‌الائمه (ع) مشهد در تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از افتتاح سالن شش‌هزار‌نفری ثامن‌الائمه (ع) مشهد در تیرماه امسال خبر داد؛ خبری که حالا نوید می‌دهد ورزش استان بالأخره پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان صاحب یک سالن چندمنظوره مدرن و درجه‌یک شود. حالا گویی قرار است این سالن، ۲۰ تیر به بهره‌برداری برسد و در ۵۰ روز مانده به افتتاح، پیمانکار پروژه را ۱۰۰ در‌صد آماده استفاده کند.

 

فرزاد فتاحی درباره حضور کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، در مشهد و سرنوشت پروژه‌های در‌حال‌ساخت ورزشی استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از طریق وزارت ورزش و جوانان داشتیم و با دستوراتی که از‌سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، صادر شد و البته همراهی‌هایی که معتمدیان، استاندار خراسان‌رضوی داشتند، اتفاق‌های خوبی در حال رخ‌دادن است. وی افزود: مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ضمن بازدید از سالن شش‌هزار‌نفری ثامن‌الائمه (ع)، دستورات لازم را برای تکمیل پروژه صادر کرد و خوشبختانه نگاه بسیار مثبتی به استان خراسان‌رضوی دارد. با پیمانکار پروژه، شرکت همیارسازه، به تفاهم رسیدیم تا ۲۰‌تیر پروژه افتتاح شود و یک برنامه زمان‌بندی‌شده کامل نیز در اختیارمان قرار بگیرد. برای پایان‌یافتن بموقع کار، باید کارگاه فعال می‌شد تا در تمام جبهه‌ها، پروژه پیش برود.

 

فتاحی گفت: قرار شد پیمانکار پروژه از ۲‌خرداد، برای دریافت ۵‌میلیارد تومان اعتبار اقدام کند. ۲۵‌میلیارد بودجه مربوط به سال ۱۴۰۰ است که کریمی برای این پروژه اختصاص داده و رقم بسیار خوبی است. با شهردار مشهد هم صحبت‌های لازم انجام شده است و طبق تفاهم‌نامه، ان‌شاءا... ۱۰‌میلیارد هم از طرف ایشان پرداخت می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی یادآور شد: همچنین کریمی و هیئت همراهش از سالن اختصاصی کشتی و رزمی مجموعه ثامن‌الائمه (ع) بازدید کردند. پیمانکار به‌شدت فعال است و پیشرفت فیزیکی خوبی درمقایسه‌با سال قبل صورت گرفته است.

 

نزدیک به یک‌میلیارد و ۹۰۰‌میلیون تومان مطالبات پیمانکار است که به‌زودی پرداخت می‌شود. امیدواریم با تأمین اعتبار صورت‌گرفته، تا دهه فجر پروژه به بهره‌برداری برسد. وی خاطرنشان کرد: سکوها، سرویس‌های بهداشتی و رختکن ورزشگاه تربت‌جام، هفته قبل تحویل موقت شد. برای چمن مصنوعی این پروژه نیز مذاکرات خوبی صورت گرفت و با همکاری کریمی ان‌شاءا... تا ۱۵‌خرداد طبق قول پیمانکار، چمن هم منتقل خواهد شد تا پیش از پایان کار دولت، این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد. این‌همه در‌حالی است که فرزاد فتاحی به‌تازگی از زمین‌های چمن مصنوعی تمرینی ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد بازدید داشته است و گفته می‌شود این زمین‌ها در اختیار هیئت فوتبال استان قرار گرفته است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->