«لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

بلوغ زودرس

  • کد خبر: ۶۸۲۱۲
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
  • ۱
بلوغ زودرس
بنیامین یوسف‌زاده - دبیر تحریریه

حمل بر خودستایی نباشد، شهرآرایی که من در آن زندگی می‌کنم و حالا ۱۲ ساله شدنش را جشن می‌گیرم، به بلوغی زودرس دچار شده است. بلوغی که برای یک نوجوان ۱۲ ساله کمی‌زود است و البته برای جریده‌ای ۱۲ ساله مایه افتخار. اینکه چه شد که زودتر از معمول این بلوغ را نظاره می‌کنیم، دلایل مختلفی دارد که باید در سال‌های فعالیت این مجموعه به جست‌وجوی آن پرداخت. از اتکا به جوان‌گرایی تا نترسیدن از سوژه‌های داغ و پرحاشیه، این نشریه کاغذی را به صدر روزنامه‌های برتر محلی کشور کشانده و بدون شک همین چیزهاست که حالا با غرور و افتخار می‌گوییم شهرآرا، خانه دوم ما، این روز‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شهرآرای ۱۲ ساله مشهدی‌ها، در کنار افتخارات ۱۲ سال اخیر، پشتوانه‌ای بیش از دو دهه‌ای هم دارد که آن را از خود مردم مشهد وام گرفته است.

 

شهرآرا از نخستین روز‌های فعالیتش چه در قالب هفته‌نامه و چه روزنامه، در کنار شهروندان مشهدی بوده و خواسته است تا زبان گویای آن‌ها باشد. اقبال مشهدی‌ها از روزنامه خودشان، گواه این ارتباط نزدیک و تنگاتنگ است و باید به عمیق بودن این رابطه دوطرفه بالید. چه گزارش‌هایی که گره‌های کوری از زندگی خیلی‌ها باز کرد و چه خاطره‌نگاری‌هایی که با حضور مردم کوچه و خیابان بر برگ‌های این دفتر رقم خورد.

 

اما شهرآرای تازه به سن بلوغ رسیده همچنان که تاکنون بدون مردم مشهد، حرفی برای گفتن نداشته است، از حالا تا بعد هم فقط با حضور آن‌هاست که معنا پیدا می‌کند. باید بدانید چقدر دوستتان داریم و چقدر حرف‌هایتان برایمان شنیدنی است. باید بدانید که چقدر پیام هایتان امیدوارکننده است و به چه میزان به تک تک بچه‌های شهرآرا انرژی می‌دهد. حالا که روزنامه خودتان سنین نوجوانی‌اش را سریع‌تر از هم‌ترازانش طی کرده و به‌نوعی دوران جوانی را مزه‌مزه می‌کند، بیشتر به حضور شما دل‌خوش کرده و بیشتر تشنه شنیدن حرف‌هایتان است. هرچند کرونا باب دیدار‌های حضوری تحریریه با شما را محدود کرده، اما همچنان یکی از دل‌خوشی‌هایمان، دیدن پیام‌های مهربانانه شماست. شهرآرای در راه جوانی را تنها نگذارید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
کاملا حمل بر خودستایی بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->