ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

بسته اینترنت ۷ گیگابایتی انتخابات را چگونه فعال کنیم؟

  • کد خبر: ۶۸۲۸۶
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
  • ۵
بسته اینترنت ۷ گیگابایتی انتخابات را چگونه فعال کنیم؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد برای تبلیغات در فضای مجازی، یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت یک ماهه در نظر گرفته شده که به هر کدملی تعلق می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- پیش از این گفته بود که به منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به جای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های اینترنت یک ماهه رایگان به همه مردم ایران عرضه می‌شود.

 

در این راستا آذری جهرمی امروز در اینستاگرام خود نوشت: ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده است و علاوه بر دستوراتی به ستادهای انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته که به مردم برای این روزها، بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند. ما برای شما یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت (نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین‌المللی است) یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفتیم و به هر کد ملی یک بسته تعلق می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه از امروز عصر، ثبت‌نام آغاز خواهد شد، گفت: برای اینکه یکباره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت‌نام در یک هفته انجام می‌شود، تقسیم‌بندی ثبت‌نام بر اساس رقم آخر کدملی خواهد بود. هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد. این بسته‌ها فقط روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهند شد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بسته‌های فعال فعلی، در حال رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقیمانده بسته قبلی قابل استفاده خواهد بود، گفت: ما با هیچ‌کس برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعالسازی هم نخواهیم کرد، ثبت‌نام هم صرفا از طریق سایت انجام میشود. مرحله اول ثبت نام مختص افرادی است که رقم آخر کد ملی آنها 0 و 1 باشد.

 

وی تاکید کرده که مردم مراقب کلاهبرداران باشند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
خیلی خوب هست
علیرضا ارزانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
چجوری اینترنت رایگان ویژه ی انتخابات بگیرم
رضاامیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
0
0
خیلی خوب
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
التماس میکنم خواهش میکنم مهلت فعالسازی بسته رو تمدید کنید مانمی دونستیم تازه فهمیدیم تا انتخابات که خیلی مونده کسای دیگه هم مثل من تازه فهمیدن اینجوری حق اونا هم مثل من زایه میشه این انصاف نیست
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
0
ظاهرا اینترنت برای من فعال شده و اپلیکیشن همراه من ،نشونش میده اما اصلا ازش مصرف نمیشه.بسته خودم کامل استفاده شد اما یه مگ از بسته انتخابات کم نشده،حتی برای مصرف روبیکا و...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->