هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

نگاهی به Microsoft surface Duo، تجربه‌ای تازه در دنیای موبایل‌های تاشو

  • کد خبر: ۶۸۳۵۱
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
نگاهی به Microsoft surface Duo، تجربه‌ای تازه در دنیای موبایل‌های تاشو
اولین گوشی اندرویدی مایکروسافت، اولین گوشی تاشوی مایکروسافت، اولین گوشی تاشوی ۳۶۰ درجه، Microsoft surface Duo گوشی اولین‌هاست.
شهرآرانیوز - اولین گوشی اندرویدی مایکروسافت، اولین گوشی تاشوی مایکروسافت، اولین گوشی تاشوی ۳۶۰ درجه، Microsoft surface Duo گوشی اولین‌هاست.
 
کیفیت ساخت، طراحی و حس کاربری این گوشی از استاندارد بالایی برخوردار است و شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این گوشی تماما تاشو با لولای ۳۶۰ درجه است که حتی زمانی که ۲ طرف آن هم روی یکدیگر قرار می‌گیرند، باز هم ضخامت آن ۹.۶ میلی‌متر است. زمانی که گوشی را می‌بندید، پشت آن جز لوگوی مایکروسافت خبری نیست، نه از دوربین و نه هیچ حسگر و چیز اضافه دیگر. فریم دور گوشی پلاستیکی است و سطح داخلی و بیرونی آن را گوریلا گلس ۵ پوشش می‌دهد.
 
 
نگاهی به Microsoft surface Duo، تجربه‌ای تازه در دنیای موبایل‌های تاشو
 

با باز کردن گوشی، ۲ نمایشگر ۵.۴ اینچی Amoled با رزلوشن ۱۳۵۰*۱۰۸۰ مقابل خود خواهید دید. مهم‌ترین نکته منفی‌ای که درباره نمایشگر‌های این محصول می‌توان به آن اشاره کرد حاشیه‌های به نسبت زیاد آن‌هاست.
 
گوشی دارای یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی است که با توجه به شکل خاص طراحی، هم می‌توان به عنوان دوربین اصلی گوشی از آن استفاده کرد هم دوربین سلفی. در کناره‌های این محصول حسگر اثر انگشت، دکمه پاور و درگاه یو‌اس‌بی تایپ سی قرار گرفته، اما مثل خیلی از دیگر موبایل‌های جدید بازار، جک هندزفری را در Duo نمی‌بینیم.
 
درباره طراحی، تنها محصولی که می‌توان با Duo مقایسه کرد Galaxy z fold سامسونگ است. گوشی تاشوی مایکروسافت در مقایسه با محصول سامسونگ، عرض خیلی بیشتری دارد و تقریبا شبیه به دست گرفتن یک کتاب است. عرض زیاد Dou کار کردن با آن را کمی خاص می‌کند، اما به طور کلی، ماهیت این محصول خاص است و مایکروسافت سعی کرده است چه در طراحی چه در امکانات، تغییراتی انقلابی روی آن اجرا کند.

ظرفیت باتری این محصول ۳۵۷۷ میلی‌آمپر ساعت است که با توجه به اینکه ۲ نمایشگر در آن قرار دارد، شاید این ظرفیت باتری نتواند آن‌طور که باید خیال شما را از استفاده‌های بلندمدت بدون نیاز به شارژ مجدد راحت کند. اما به نظر می‌رسد مایکروسافت بین ۲ ویژگی ضخامت کم محصول یا ظرفیت باتری بیشتر، اولین مورد را انتخاب کرده است. آداپتور ۱۸ وات فست‌شارژ را باید از دیگر نقاط ضعف این محصول به شمار آورد، زیرا بیش از ۲ ساعت زمان می‌برد تا باتری گوشی را به طور کامل شارژ کند. تنها دوربین این محصول یک سخت افزار یازده‌مگاپیکسلی است که اگر به دنبال عکس گرفتن باشید، کاملا شما را ناامید خواهد کرد. به طور مشخص این محصول مایکروسافت با هدف عکس‌برداری و مانور روی این قابلیت ساخته نشده است.
 
با توجه به قیمت بالای این محصول، اگر به دنبال ثبت تصاویر باکیفیت هستید، پرچم‌دار‌های اپل و سامسونگ که در همین محدوده قیمتی هستند، امکانات عکاسی خیلی بهتری در اختیار شما قرار می‌دهند.

Dou دارای یک پردازنده ۸۵۵ اسنپدراگون است که کمی قدیمی به حساب می‌آید. پشتیبانی نکردن از ۵G را هم باید به دیگر نقاط ضعف محصول گران‌قیمت مایکروسافت اضافه کرد.

محصول تاشوی مایکروسافت با رم ۶ گیگابایت و ۲ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. وزن آن هم ۲۵۰ گرم است که در دسته گوشی‌های سبک قرار نمی‌گیرد.

برای خرید Microsoft surface Duo باید مبلغی حدود ۳۲ میلیون تومان کنار بگذارید.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->