کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

نسخه اندروید کلاب هاوس در دسترس کاربران در دنیا قرار گرفت

  • کد خبر: ۶۷۹۶۸
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
نسخه اندروید کلاب هاوس در دسترس کاربران در دنیا قرار گرفت
کلاب هاوس اندروید که مدتی قبل در ایالات متحده منتشر شده بود، اکنون در سراسر دنیا قابل دریافت است.

به‌ گزارش شهرآرانیوز؛ نسخه‌ی اندروید کلاب هاوس از امروز در تمام نقاط دنیا منتشر شده است و کاربران اندروید می‌توانند از طریق گوگل پلی این نسخه را دریافت کنند.

 

کارکرد کلاب هاوس اندروید دقیقا شبیه به iOS است؛ یعنی برای شروع استفاده از این سرویس به دعوت‌نامه احتیاج دارید. البته کاربرانی که در این برنامه حضور دارند، ممکن است باز هم دعوت‌نامه دریافت کنند که می‌توانند از آن برای دعوت کردن دوستان خود استفاده کنند.

 

کلاب هاوس سرویس شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر صوت است که به کاربران امکان میزبانی اتاقی مجازی می‌دهد و در این اتاق، افراد مختلف به گفت‌وگو می‌پردازند. کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند اما هنوز به‌عنوان گوینده فعالیت نکرده‌اند، می‌توانند به‌عنوان شنونده وارد این اتاق‌ها شوند. میزبان اتاق می‌تواند اجازه بدهد که هر یک از شنوندگان تبدیل به گوینده شود.

 

کلاب هاوس بیش از یک‌ سال پیش برای آی‌او‌اس منتشر شد و از آن زمان، کاربران زیادی به این سرویس علاقه‌مند شدند. از طرفی دیگر، شبکه‌های اجتماعی زیادی سرویس مشابه کلاب هاوس ایجاد کردند. توییتر یکی از این اپلیکیشن‌ها است که ویژگی مشابهی به‌ نام Spaces اضافه کرده است؛ البته توییتر این قابلیت را خیلی سریع و بدون نیاز به دعوت در دسترس همه‌ی کاربران قرار داد و احتمالا همین موضوع باعث شد فرایند انتشار نسخه‌ی اندروید کلاب هاوس تسریع یابد.

 

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->