قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند
سرخط خبرها

آتش سوزی در گمرک فراه برای دومین بار در ۳ ماه گذشته + فیلم

  • کد خبر: ۶۸۳۶۸
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
آتش سوزی در گمرک فراه برای دومین بار در ۳ ماه گذشته + فیلم
منابع مردمی گزارش دادند که آتش سوزی در یکی ذخیر‌های نفت در مرز میل ٧٨ آغاز شده است. هنوز جزییات دقیقی از این خبر در دست نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید روح‌الله لطیفی - سخنگوی گمرک ایران - درباره جزئیات این آتش‌سوزی گفت: ساعت ۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) کامیون افغانستانی حامل سوخت در گمرک «ابونصر فراهی» در استان فراه افغانستان که در مرز مقابل ماهیرود در ایران قرار دارد، دچار حادثه شد.

 

وی افزود: بلافاصله بعد از این حادثه با توجه به درخواست گمرک افغانستان از گمرک ایران، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و دو دستگاه ماشین آتش نشانی و پرسنل از سمت ایران برای اطفاء حریق عازم محل شدند.

 

لطیفی اظهار کرد: در مراحل ابتدایی با هماهنگی استانداری خراسان جنوبی، فرمانداران و سازمان‌های مستقر در مرز، اقداماتی برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی صورت گرفت و طی آن، اطراف حادثه تخلیه و مخازن سوخت خنک نگه داشته شد.

 

دبیر شورای اطلاع‌رسانی گمرک گفت: آتش‌نشانی سایر شهر‌های اطراف به حالت آماده‌باش درآمدند تا در صورت نیاز، فورا در محل حاضر شوند.

 

به گفته وی، آخرین اطلاعات از این حادثه از فروکش شعله‌های آتش و عدم سرایت به اطراف و همچنین اعزام سومین ماشین آتش‌نشانی به محل حکایت دارد.

 

سخنگوی گمرک ایران در مورد جریان تبادل تجاری در این مرز نیز گفت: در این حادثه ساختار و سازه‌های گمرک افغانستان از بین نرفته و مشکل خاصی ایجاد نشده است و تبادل کالا ادامه دارد.

 

 

 
بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->