الو! داره می‌سوزه

  • کد خبر: ۶۸۸۴
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
الو! داره می‌سوزه

مهدیه جوادی


قدیم‌تر که هنوز اینترنت این‌قدر فراگیر نشده بود و کل شبکه ارتباطی مردم به گوشی تلفن، آن هم نوع ثابت محدود می‌شد و هنوز انواع و اقسام شبکه‌های اجتماعی وجود نداشت، بچه‌ها توی خانه حوصله‌شان سر می‌رفت. این نوگل‌ها که آن موقع بهشان چیز دیگری می‌گفتند و الان اسمشان بیش‌فعال یا باهوش است، با معضل کمبود سرگرمی مفید درگیر بودند، پس گوشی تلفن را برمی‌داشتند و فوت می‌کردند. بعدتر حتی هنرنمایی‌هایشان را ضبط و منتشر هم می‌کردند که آن زمان با بلوتوث این‌طرف و آن‌طرف می‌شد.

آن وقت‌ها می‌شد به این بچه‌های علاف و بیکار حق داد که گوشی را بردارند و هر شماره سه‌رقمی را که به دستشان می‌رسد، بگیرند و فوت کنند؛ ولی الان که این همه سوژه برای مسخره‌بازی‌های خلاقانه‌تر وجود دارد، چرا باید هنوز آتش‌نشانی آمار بدهد که بالای ۹۰درصد تماس‌ها با این مرکز مزاحمت است!

ما که هرچه فکر کردیم، چیزی به ذهنمان نرسید، ولی شاید بد نباشد وزیر ارتباطات که دست به هدیه دادنش خوب است، پیش‌قدم شود و یک سامانه ایجاد کند تا افرادی که «کُخ» دارند و برای سرگرمی الکی به آتش‌نشانی زنگ می‌زنند، در آن ثبت‌نام کنند و یک بسته اینترنت مفتی هدیه بگیرند تا بروند توی اینستاگرام این و آن کامنت بنویسند که «الو! داره می‌سوزه» یا ویس فوت توی گروه‌های فامیلی بفرستند و خلاصه به یک روش به‌روز‌تر خودشان را تخلیه کنند. با تشکر.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->