جین‌پوش سخت‌کوش

  • کد خبر: ۶۸۸۵
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
جین‌پوش سخت‌کوش

کمال خجندی


آن شهره به جود، آن عاشق گفت‌وشنود، آن شیر اینترنت در دستش، چون اهرمی، حبیبنا آذری جهرمی؛ جهرمی بود و آذری نبود که شهریورماه تولد یافته بود؛ و این را نخستین آیت از اعجاز او گفتند و معلوم شد ستاره اقبالش بلند است.

نقل است که جین می‌پوشید و در توسعه زیرساخت‌ها می‌کوشید و بر دریافت‌کنندگان ارز دولتی می‌خروشید؛ پس هرچه در ذم او گفتند، باطل بود؛ از آن جمله که دوستدار ایرانسل و مخل کار رایتل بود؛ و گفته‌اند که عیار بود و با پرسپولیسیان یار بود و عاشق آبدوغ‌خیار بود. نقل است وقتی در هواپیمای اختصاصی می‌نشست، جز آبدوغ‌خیار نمی‌خورد. چون به گناباد رسید، ظریفی به طعنه گفت: «حاجی! می‌دونستم گنابادی، دعوت می‌کردم یه آبدوغ‌خیاری چیزی می‌زدیم.» پس نوشت که «شب هم هستم؛ آدرس لطفا.» پس به سرای آن ظریف شد، آبدوغ‌خیاری دست گرفت و عکس گرفت؛ پس ظرف کباب پیش آورد.

نقل است که گفتند لپ‌تاپ به دولتیان داده‌ای و گفت: نداده‌ام؛ چون معلوم شد که داده، کار بالا گرفت. پس آن لپ‌تاپ‌ها از دولتیان بازستاند و به سیستان فرستاد. ظریفی در سیستان و بلوچستان گفت: ما را به چه‌کار لپ‌تاپ فرستادی؟! کاشکی آب فرستادی.

پس، چون به کابینه رسید، فریاد کرد: «الیوم روز مختلسان سیاه و دست مفسدان کوتاه و جمله کار‌ها روبه‌راه کنم.» پیری از پیران کابینه لبخند زد که: «چه کوله قشنگی! کلاس چندمی عموجون؟!» پس دانست که در محضر بزرگان سخن سنجیده باید گفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->