نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتیجه رقابت تیم ملی والیبال برابر بلغارستان/هت تریک یاران آلکنو

  • کد خبر: ۶۹۵۸۷
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۴
  • ۱
نتیجه رقابت تیم ملی والیبال برابر بلغارستان/هت تریک یاران آلکنو
تیم ملی والیبال کشورمان برابر بلغارستان به یک پیروزی قدرتمندانه دست یافت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در ششمین خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل بلغارستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر مقتدرانه پیروز شد.
شاگردان آلکنو در ادامه رقابت‌های خود در لیگ ملت‌های والیبال تیم بلغارستان را با نتیجه ۳بر صفر و امتیاز‌های (۲۵-۲۰)، (۳۳-۳۱) و (۲۵-۲۲) شکست داد.
تیم ملی والیبال ایران در مصاف با بلغارستان به چهارمین برد خود رسید و تا پله ششم جدول صعود داشت. هم ایران و بخصوص بلغار‌ها با تیمی دگرگون شده و جوان و بدون سوکولوف، سیگانوف و آتاناسوف پا به این دیدار گذاشتند. ایران هر چند در ست اول با همان ترکیب وادی، سعادت، عابدینی، موسوی، اسفندیار و صالحی و حضرت پور راحت از سد بلغارستان عبور کرد، اما هنگامی که در اواخر ست‌های دوم و سوم به مشکل خورد با یکی دو جابجایی و بخصوص با دو تعویضه معروف و کاظمی، توانست از مانع حریف عبور کند و به یک برد روحیه ساز دیگر برسد. ایران در مقایسه با حریف در دفاع روی تور با عابدینی و موسوی درخشش بهتری داشت و بردیا سعادت نیز با ۱۷ امتیاز، بهترین شد.
تیم ایران در هفتمین مسابقه خود در این رقابت‌ها روز چهارشنبه، ۱۹ خردادماه از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل تیم آمریکا قرار خواهد گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
دم بچه های تیم ملی گرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->