نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران و صربستان| بلندقامتان خیال باختن ندارند

  • کد خبر: ۷۰۰۹۸
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران و صربستان| بلندقامتان خیال باختن ندارند
تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی قاطعانه مقابل آمریکا، حالا باید به مصاف صربستان برود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از پیروزی شیرین در سه ست متوالی مقابل آمریکا حالا باید تیم ملی دو بازی سخت دیگر را تا پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برگزار نماید.
 
شاگردان آلکنو حالا ۲ روز متوالی، یعنی پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر تیم ملی والیبال در ریمینی ایتالیا به‌مصاف ۲ تیم اروپایی می‌رود. تیم‌ها در شروع هفته سوم به شناخت لازم از یکدیگر دست پیدا کرده‌اند و شطرنج مربیان و ابتکار و خلاقیت ستاره‌های نامدار آن‌ها را می‌توان بهتر مشاهده کرد. ایرانی‌ها در هفته دوم خود را شکست‌ناپذیر نشان دادند و باید دید آیا هفته سوم شگفتی‌ساز می‌شوند تا خود را به جمع ۴ تیم برتر بالای جدول برسانند.


تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها‌۲۰۲۱ در‌حالی به‌مصاف حریفان می‌رود که ولادیمیر آلکنو، سرمربی روسی تیم ملی، در هفت بازی گذشته که حاصل آن پنج پیروزی مقابل هلند، کانادا، ایتالیا و بلغارستان و آمریکا و ۲ شکست مقابل ژاپن و روسیه بوده، نشان داده است با میدان‌دادن به همه بازیکنان در‌پی شناخت توانایی‌های آن‌هاست و البته از پیروز‌شدن و جنگیدن شاگردانش لذت می‌برد.
 
ایران امروز به مصاف صربستان می‌رود و در ادامه این رقابت‌ها فردا به مصاف آلمان خواهدرفت. شاگردان آلکنو در رده پنجم جدول قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->