سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

مدیر کل آژانس: بدون توافق هسته‌ای با ایران کور سرگردان خواهیم بود

  • کد خبر: ۷۰۵۶۴
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
مدیر کل آژانس: بدون توافق هسته‌ای با ایران کور سرگردان خواهیم بود
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت و گویی به سوالاتی درباره تحولات برنامه هسته ای ایران و نظارت آژانس بر آن پاسخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پایگاه خبری اکسیوس در این باره نوشت، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با این پایگاه خبری گفت که داشتن یک توافق هسته ای با ایران «ضرورت دارد» وگرنه کور سرگردان خواهیم بود.

 

گروسی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که ایران یک برنامه هسته ای تسلیحاتی دارد، گفت: نه در حال حاضر اطلاعاتی وجود ندارد که چنین چیزی را نشان بدهد.

 

اما او درباره مقارن شدن افزایش سطح غنی سازی ایران با کاهش یافتن میزان دید(نظارت بر برنامه هسته ای ایران) در ماه های اخیر ابراز نگرانی کرد.

 

گروسی ادامه داد: این موضوع بسیار جدی است. وقتی در سطح ۶۰ درصد غنی سازی می کنید، بسیار نزدیک هستید. این از نظر فنی غیر قابل تمیز با مواد در سطح تسلیحات است. بنابراین، وقتی این موضوع را با این امر مسلم که دسترسی بازرسی ما در حال کاهش یافتن است، می‌بینیم من نگران می شوم.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->