جمعی از کارگران فردا چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد رئیسی وارد «کراچی» قلب اقتصادی پاکستان شد حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل وزیر دفاع روسیه: اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ روسیه شد اردوغان در راه بازگشت از عراق: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «امیر تتلو» برگزار شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد شعب اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد تکرار ادعاهای سیاسی و تحریک‌آمیز گروسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران سرلشکر باقری: وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است سخنگوی وزارت خارجه: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم عربستان سرکنسول جدید خود برای مشهد را مشخص کرد ماجرای خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی بهادری جهرمی: انتخاب روزهای تعطیلی آخر هفته به دو روز در اختیار نظرات کارشناسان قرار گیرد رییس سازمان انرژی اتمی از گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی خبرداد وزیر خارجه: اروپا از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی نکند
سرخط خبرها

مشاور وزیر اطلاعات: مردم با رأی خود در انتخابات مانع حضور مسئولین بی‌کفایت شوند

  • کد خبر: ۷۰۶۱۶
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
مشاور وزیر اطلاعات: مردم با رأی خود در انتخابات مانع حضور مسئولین بی‌کفایت شوند
مشاور وزیر اطلاعات در دیدار با مدیران رسانه‌های استان گفت:امروز تنها حربه دشمن، رسانه، عملیات روانی و ناامید کردن مردم است. مردم در انتخابات باید با رأی قاطع و درست خود مانع حضور مسئولین بی‌کفایت شوند. 

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در دیدار جمعی از مدیران مسئول رسانه های استان، با بیان این که اهالی رسانه در طول ۴۲ سال همیشه همراه کشور بوده اند، گفت: پس از انقلاب اسلامی، در پایان هر دوره ریاست جمهوری، انتقاداتی به دولت مستقر بوده و امیدهایی نسبت به دولت بعدی ایجاد شده، با این وجود همه دولت‌ها کشور را در تمامی عرصه‌ها در طول این سال‌ها جلو برده اند. 

 

وی در این دیدار که با حضور و اظهارنظر 10 تن از چهره های رسانه ای استان برگزار شد، با اشاره به لزوم ارتباط و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و قشر آگاه جامعه، گفت: مردم به لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده‌اند و نسبت به آن اعتراض دارند اما این مشکلات با صحبت و گفتگو با مسئولین قابل پیگیری و رفع هست نه آمدن در خیابان ها. 

 

مدیر کل اطلاعات استان ضمن تأکید بر اهمیت مشکلات اقتصادی، گفت: قهر انتخاباتی نه محصول مشکلات اقتصادی مردم بلکه محصول جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی است. دشمن در جنگ رسانه‌ای سال‌ها سرمایه گذاری کرده تا در نهایت بتواند به اهداف نهایی خود دست یابد و عده‌ای در داخل هم همین حرف‌ها را از روی ساده لوحی تکرار می‌کنند. 

 

وی افزود: دشمنی که دائماً دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زند سال هاست که ایران را مورد تحریم‌های مختلفی از جمله تحریم دارویی قرار داده و علیه انتخابات و دموکراسی در ایران فعالیت می کند. 

 

این مقام امنیتی استان، با اشاره به این که دشمن در همه نبردهای نظامی، نرم و جنگ اقتصادی شکست خورده و به این شکست اذعان کرده، گفت: امروز تنها حربه دشمن، رسانه، عملیات روانی و ناامید کردن مردم است. ۴۲ سال است که ایران مستقل، قوی، منسجم، مبارز و انقلابی در برابر تمامی عرصه‌ها می‌جنگد و تلاش می‌کند و در برابر این فشارها مجروم و زخمی است و این زخم را رسانه ها، فرهنگی‌ها و افراد صاحب مسئولیت باید التیام دهند. 

 

وی ادامه داد: رسانه‌های خارجی هر روز کشور را آنالیز می‌کند اما ما در داخل، دستاوردها، موفقیت ها، قدرت‌ها و ظرفیت‌ها را آنالیزو مورد دفاع قرار نمی‌دهیم. 

 

وظیفه رسانه ها در تبیین موفقیت ها نکته دیگری بود که مدیر کل اطلاعات استان به آن اشاره کرد و گفت: کشور به قدری توانمند است که امنیت آن ۷۰ کیلومتر خارج از مرزها، تأمین می شود و حتی از هم پیمانان خود در منطقه هم حمایت می‌کنیم. در سایر حوزه‌ها همچون بهداشت و درمان، ساخت موشک و ماهواره هم کشور به نقطه ای رسیده که دشمن قصد سانسور آن را دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->