شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟
سرخط خبرها
مسئول شورای نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی، مطرح کرد:

مجموعه‌های نوآور و علمی جوانان را به آینده امیدوار می‌کند

  • کد خبر: ۷۰۸۴۸
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
مجموعه‌های نوآور و علمی جوانان را به آینده امیدوار می‌کند
مسئول شورای نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خراسان‌رضوی، در بازدید از کارخانه نوآوری مشهد از خلاقیت و نوآوری جوانان در این مجموعه ابراز خرسندی کرد.

گروه علم و فناوری شهرآرانیوز | حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین احمد ترابی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با شرکت‌های نوآور مستقر در این کارخانه گفت: در مطالعاتی که در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی داشتیم، تلاش کردیم جوانان و دانشجویان به‌سمت خلاقیت و ایده‌های نوین تمایل پیدا کنند و در این مطالعات با کارخانه نوآوری مشهد آشنا شدیم.


وی ادامه داد: نوآوری و فناوری و تولید برای جوانان امری ضروری و پسندیده است و امروز تلاش کردیم ضمن آشنایی بیشتر با این فضا، ارتباط لازم را به وجود بیاوریم.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ترابی خاطرنشان کرد: فضای کارخانه نوآوری مشهد، فضایی خوب، فعال و بانشاط است که با دیدن آن، به آینده جوانان تحصیل‌کرده و مبتکر خود امیدوار شدیم و تلاش می‌کنیم این ارتباط را گسترش دهیم و نقش مفیدی برای آینده این عزیزان در نظر بگیریم.

بازدید سازمان فضایی ایران از کارخانه نوآوری مشهد

 

مجموعه‌های نوآور و علمی جوانان را به آینده امیدوار می‌کند

 

دکتر فتوحی، معاون توسعه کاربرد و زیرساخت فضایی سازمان فضایی ایران از کارخانه نوآوری بازدید کرد.


در این بازدید که به میزبانی دکتر عباس زاده، رییس مرکز نوآوری شهرداری مشهد صورت گرفت، مهمانان ضمن بازدید از مجموعه و همچنین، شرکت های مستقر در آن، در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردهای نوآورانه قرار گرفتند.


دکتر فتوحی با ابراز خرسندی از این بازدید گفت: کارخانه نوآوری مشهد از ظرفیت های خوب و جدیدی بدخوردار است و با پیشرفت در حوزه های استارت آپی و توجه به ایده های جدید، کمک مهمی برای حل مسائل شهری خواهد بود.


وی با اشاره به همکاری های دوجانبه با کارخانه نوآوری گفت: این بازدید بیشتر برای آشنایی با امکانات و توانمندی جوانان صورت گرفت اما در آینده امیدواریم بتوانیم از ظرفیت شرکت هایی که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می کنند استفاده لازم را ببریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->