سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر
سرخط خبرها

هدیه ۱۰ مگابایتی اپراتور‌ها به زائران اربعین

  • کد خبر: ۷۱۲۸
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
هدیه ۱۰ مگابایتی اپراتور‌ها به زائران اربعین
روش‌هایی برای ارتباط اینترنتی ارزان زائران اربعین با ایران

وفایی| هم زمان با ایام اربعین، اپراتورهای کشورمان به زائرانی که این روزها به عراق رفته اند، بسته های اینترنت رایگان اختصاص داده اند. با توجه به هزینه زیاد تماس تلفنی یا ارسال پیامک از کشور عراق به ایران، استفاده از برنامه های پیام رسان اینترنتی می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه حل ممکن برای ارتباط زائران اربعین با خانواده و آشنایان خود در کشور باشد.
در این راستا همراه اول اعلام کرده است به مشترکانی که در بازه زمانی ١۶ تا ٣٠ مهر به کشور عراق مسافرت می کنند، بسته های دوروزه اینترنت همراه ٢٠ مگابایتی هدیه می دهد.
ایرانسل هم در این روزها به تمام زائران اربعین ۱۰مگابایت اینترنت روزانه رایگان اختصاص می دهد. مشترکان ایرانسل زائر اربعین حسینی می توانند با شماره گیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱* بسته های رایگان ۱۰مگابایتی روزانه را برای خود فعال کنند.


آیا 10 مگابایت اینترنت کافی است؟
اگر بخواهید به صورت معمولی از حجم 10 مگابایتی که 2اپراتور کشورمان به رایگان به زائران اربعین اختصاص داده اند، استفاده کنید، احتمالا ظرف 2 دقیقه این اینترنت به پایان خواهد رسید.
در واقع این اینترنت 10 مگابایتی نه به درد وب گردی خواهد خورد و نه گشت و گذار در نرم افزارهایی مانند اینستاگرام.با وجوداین در صورت استفاده درست و در نظر گرفتن بعضی نکات، می توانید در روزهای اقامت در عراق، از همین حجم خیلی کم، به منظور برقراری ارتباط با خانواده و آشنایان خود در کشور استفاده کنید.


نکاتی برای استفاده از بسته های اینترنتی
1. برای استفاده از اینترنت سیم کارت های ایرانی در کشور عراق در گام اول به بخش setting گوشی خود بروید و گزینه data rooming را فعال کنید.
2.در خیلی از برنامه ها به صورت خودکار بعضی دسترسی ها به اینترنت گوشی فعال است و به محض اینکه به اینترنت وصل می شوید، بدون اطلاع شما شروع به به روزرسانی خود می کنند. برای جلوگیری از این به روز رسانی در Setting گوشی به بخش data usage بروید و دسترسی خودکار تمام برنامه ها به اینترنت را ببندید.
3. پس از انجام این کارها بسته اینترنت رومینگ خود را فعال کنید.
4. در تنظیمات پیش فرض بعضی برنامه ها مثل تلگرام و واتس آپ، محتواهایی مثل عکس و گیف و ... بصورت خودکار دانلود می شوند. پس قبل از استفاده از این برنامه ها به Setting آن ها بروید و دانلود خودکار عکس، گیف، فیلم و ... را غیرفعال کنید.
5. فراموش نکنید که 10 مگابایت اینترنت روزانه تنها جواب گوی تبادل پیام های متنی شما در پیام رسان ها خواهد بود. پس برای پیشگیری از تمام شدن حجم اینترنت رایگان روزانه خود، تا حد امکان از فرستادن عکس و پیام های صوتی در پیام رسان ها خودداری کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->