فروش بلیط پرواز تهران – مشهد با نرخ غیرقانونی

  • کد خبر: ۷۱۴۲۹
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
فروش بلیط پرواز تهران – مشهد با نرخ غیرقانونی
در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) برخی از آژانس‌های هواپیمایی کشور برای امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ خرداد) اقدام به افزایش خودسرانه قیمت بلیط‌های پروازی تهران_مشهد کردند و اکنون بلیط‌های این خط پروازی نایاب شده است

به گزارش شهرآرانیوز،در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) برخی از آژانس‌های هواپیمایی کشور برای امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ خرداد) اقدام به افزایش خودسرانه قیمت بلیط‌های پروازی تهران_مشهد کردند و اکنون بلیط‌های این خط پروازی نایاب شده و برای روز‌های ۱ و ۲ تیرماه نیز با قیمت‌های غیر مصوب و چند برابر قیمت واقعی به فروش می‌رسد.

از آنجایی که همه ایرلاین‌ها باید نرخ بلیت‌های قابل فروش را طبق نرخ مصوب به فروش برسانند؛ اما شاهد وقوع تخلف گرانفروشی در این حوزه هستیم و به گفته برخی از شهروندان به دلیل گرانفروشی از سفر کردن با هواپیما خودداری کرده و از دیگر وسایل نقلیه عمومی و خودرو‌های شخصی برای انجام سفر خود استفاده خواهند کرد.

در همین رابطه ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران  گفت: در وهله اول افزایش قیمت هرگونه از محصولات و اقلام خوراکی، پوشاک، ارائه خدمات و ... بدون اعلام رسمی از سوی نهاد‌های قیمت گذار مرجع؛ تخلف صنفی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

وی افزود: به محض اینکه سازمان هواپیمایی کشور نام آژانس و تعداد تخلفات صورت گرفته و مبلغ اخذ شده غیر مجاز از شهروندان را به سازمان تعزیرات گزارش دهد، واحد‌های گشت ما بلافاصله به محل‌های مورد نظر خواهند رفت.

مدیحی طامه تصریح کرد: پس از رویت تخلف، آژانس متخلف به میزان دو برابر تخلف صورت گرفته جریمه خواهد شد.

به گفته رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران، تا کنون هیچ پرونده تخلفی مبنی بر گران فروشی بلیط‌های پروازی از سوی سازمان هواپیمایی کشور و شهروندان به این سازمان ارائه نشده است.

بر اساس این گزارش  با توجه به صحبت ها و گزارش های مردمی رسیده در پروازهای هوایی، هیچ گونه پروتکل بهداشتی رعایت نمی شود و بابت این بهانه مبالغی نیز مضاف بر نرخ بلیط ها از آن ها دریافت می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->