سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تکذیب سهمیه‌بندی کارت‌ سوخت شخصی / هیچ محدودیتی برای سوخت‌گیری وجود ندارد

  • کد خبر: ۷۱۶۱
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
تکذیب سهمیه‌بندی کارت‌ سوخت شخصی / هیچ محدودیتی برای سوخت‌گیری وجود ندارد
در حالی که برخی از افراد که با کارت شخصی سوخت برای دریافت بنزین اقدام می‌کنند از قطع نازل بعد از دریافت ۳۰ لیتر بنزین شکایت دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، پاره‌ای از مواقع اخباری از سطح شهر به گوش می‌رسد که حکایت از توقف روند سوخت‌گیری بعد از دریافت ۳۰ لیتر بنزین توسط کارت سوخت شخصی دارد.
مسئولان حاضر در جایگاه توزیع سوخت در برخورد با این موارد اعلام می‌کنند که سهمیه شما تمام شده و برای ادامه دریافت سوخت می‌توانید از کارت سوخت جایگاه استفاده کنید.

الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی از ۲۰ مرداد آغاز شده، اما همچنان ۱۵ درصد از مردم از کارت شخصی خود استفاده می‌کنند و این در حالی است که کارت سوخت جایگاه‌داران با محدودیت‌هایی روبرو شده و در هر بار سوخت‌گیری می‌توان ۲۰ لیتر بنزین دریافت کرد.

سقفی برای دریافت بنزین وجود ندارد


شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‍های نفتی در واکنش به این شکایت تاکید کرده است که سقفی برای دریافت بنزین با کارت‍های سوخت وجود ندارد و سهمیه‌بندی این کارت‌ها تکذیب می‌شود.
علاوه براین همواره اعلام شده که کارت‌های سوخت شخصی هیچ محدودیتی ندارند و تا هر میزان که نیاز باشد می‌توان با این کارت‌ها بنزین دریافت کرد و این موضوع نیز مورد تاکید است که بنزین سهمیه‌بندی نشده است.
هیچ محدودیتی در کارت‌های سوخت شخصی وجود ندارد. هر کارت در طول ماه می‌تواند تا ۲۰۰ لیتر بنزین دریافت کند و چنانچه بخواهد بیش از این مقدار بنزین مصرف کند، لازم است تا از کارت جایگاهداران استفاده نماید.
همچنین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده که ممکن است کارت‌های سوخت شخصی این افراد با مشکل روبرو شده باشد، بنابراین لازم است تا ضمن تماس با شماره ۰۹۶۲۷، از سلامت کارت خود مطمئن شوند..

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->