وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس سازمان بهزیستی کشور: مددجویان خراسان‌رضوی با کمک بنیاد مستضعفان صاحب خانه می‌شوند

  • کد خبر: ۷۲۰۱۰
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
رئیس سازمان بهزیستی کشور: مددجویان خراسان‌رضوی با کمک بنیاد مستضعفان صاحب خانه می‌شوند
رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به خراسان‌رضوی، از ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این استان با کمک بنیاد مستضعفان خبر داد.

گروه خانواده شهرآرانیوز | رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به خراسان‌رضوی، از ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این استان با کمک بنیاد مستضعفان خبر داد.


دکتر وحید قبادی‌دانا با حضور در محل پروژه ساخت واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان این سازمان گفت: نمی‌خواهیم مددجویان یا گروهی از آن‌ها در یک مجتمع و در یک بلوک تجمع کنند، چون هم ایزوله نیست و هم انگشت‌نما می‌شوند، بلکه باید با سایر شهروندان تلفیق شوند.


دکتر وحید قبادی‌دانا با تأکید بر اینکه مسئله تلفیق مسکن مددجویان باید در همه پروژه‌های آینده نیز دیده شود، گفت: ساخت ۴۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان با عقد قرارداد با بنیاد مستضعفان در زمینه مسکن مددجویان، در هفته بهزیستی شروع خواهد شد.


وی با بیان اینکه مشکل اصلی مددجویان در خانه‌دارشدن، ناتوانایی تأمین زمین بود، گفت: مقرر شده است مسکن و شهرسازی در همه استان‌ها زمین مورد نیاز برای ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان را در اختیار بهزیستی قرار دهد.


در این بازدید رئیس بهزیستی سبزوار گزارشی از چگونگی ساخت این پروژه ارائه کرد و گفت: این پروژه از سال ۹۵ آغاز شده و به‌دلیل تأخیر در تأمین اعتبارات از سوی سازمان مسکن و شهرسازی، پیمانکار پروژه را رها کرده و دوباره پیمانکار دیگری اجرای کار را برعهده گرفته است.


مرضیه کیانی با بیان اینکه این پروژه برای خانواده‌های دومعلولی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اکنون پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و منتظر تزریق اعتبارات جدید برای پایان کار هستیم.


مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی نیز در این بازدید گفت: همه پروژه‌های مسکن در بهزیستی خراسان‌رضوی تلفیق‌سازی شده است و مددجویان ما در میان سایر شهروندان قرار گرفته‌اند.


وی سپس به پروژه سبزوار اشاره کرد و گفت: در اینجا ما در محدودیت انتخاب قرار داشتیم و اگر این مکان و پروژه را انتخاب نمی‌کردیم، این فرصت از دست می‌رفت؛ بنابراین بین ۲ انتخاب، آن را که بهتر بود انتخاب کردیم و در صورت امکان سعی می‌کنیم با تعامل با سایر پیمانکاران و پروژه‌های اطراف، مسئله را حل‌وفصل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->