کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت اختراع دوربینی که شعر می‌سراید | Poetry Camera، عکاس و شاعر بیش از ۱۰۰ شرکت تسهیلات تولید موبایل گرفته‌اند | اعتبارات درست هزینه شده‌اند؟ چرا دیسکورد فیلتر شد؟ سونی به‌زودی از Xperia 1 IV رونمایی می‌کند مالک X: ممنوعیت TikTok خلاف آزادی بیان است آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند
سرخط خبرها

چطور بفهمیم سیستممان با ویندوز ۱۱ سازگار است یا خیر؟

  • کد خبر: ۷۲۱۸۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
چطور بفهمیم سیستممان با ویندوز ۱۱ سازگار است یا خیر؟
چند روزی است که مایکروسافت جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز را معرفی کرده است. حداقل سخت‌افزار و امکانات برای نصب ویندوز ۱۱ معرفی شده است اما شاید خیلی‌ها ندانند چطور باید سازگاری سیستمشان با ویندوز جدید مایکروسافت را متوجه شوند.

شهرآرانیوز - چند روز پیش مایکروسافت از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز رونمایی کرد و در همین مدت کوتاه نظرات متفاوتی درباره آن بیان شد. 


طبق اطلاعاتی که داریم ویندوز 11 برخلاف ویندوز ۱۰، به سخت‌افزار متفاوتی نیاز دارد و یا اینکه حداقل مشخصات سخت‌افزاری برای استفاده از ویندوز ۱۱ در فضای مجازی منتشر شده، اما امکان دارد برخی از کاربران نتوانند دلیل اصلی ناهماهنگی دستگاهشان با سیستم عامل جدید مایکروسافت را متوجه شوند.

 

چطور بفهمیم سیستممان با ویندوز ۱۱ سازگار است یا خیر؟


گفته می‌شود بیش از دو سوم کامپیوتر‌های موجود قادر به اجرای سیستم عامل جدید مایکروسافت نخواهند بود و کاربران یا باید از ویندوز ۱۰ استفاده کنند یا به فکر ارتقای سخت‌افزاری کامپیوترشان باشند.

 

چطور بفهمیم سیستممان با ویندوز ۱۱ سازگار است یا خیر؟

 

خود مایکروسافت با ارائه ابزار PC Health Check که در این صفحه در دسترس است به شما می‌گوید سیستم شما آمادگی دریافت ویندوز 11 را دارد یا خیر.

 

اگر به هر دلیلی نتوانستید با ابزار خود مایکروسافت کار کنید ابزار دیگری وجود دارد که سخت‌افزار کامپیوتر شخصی کاربر را بررسی و مشخص می‌کند که ویندوز ۱۱ از چه نظر با سخت‌افزار دستگاه وی سازگار است و چه دلایلی مانع نصب آن روی کامپیوتر شخصی کاربر می‌شود.

 

ابزار WhyNotWin11 به‌صورت خودکار فعالیت می‌کند و پس از بررسی اجزای مختلف سخت‌افزاری کامپیوتر، نشان می‌دهد که سیستم کاربر در چه مواردی با ویندوز ۱۱ هماهنگ است و در چه مواردی هماهنگ نیست.

 

چطور بفهمیم سیستممان با ویندوز ۱۱ سازگار است یا خیر؟

 

برای دانلود و نصب این اپلیکیشن کافی است از طریق این لینک آن را دانلود کنید.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->