صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴ فیلم بازی را بکش برگزیده جشنواره آسیایی دانانگ شد طرح کاریکاتوریست مشهور عرب از حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) + عکس ترجمه قدیمی‌ترین مقتل امام علی (ع) پس از ۳۰ سال بازنشر شد پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز قلم رشد فروش سینما با پایان تجاوز اسرائیل به خاک ایران + جدول فروش نوید محمدزاده حساب اینستاگرامی خود را حذف کرد + عکس رویدادی برای ظهور استعدادها | گزارشی از اولین پیچینگ انجمن سینمای جوانان ایران در مشهد +فیلم اثر متفاوت محمود آزادنیا نقاش مشهدی برای ایران + عکس فراخوان جشنواره تئاتر اقتباس منتشر شد اجرای سوگوارانه حامد همایون در «خیمۀ هنر» سرنوشت فصل دوم سریال «وحشی» در هاله‌ای از ابهام حضور سلبریتی‌ها در هیئت‌های عزاداری محرم + عکس کتاب «میشل عزیز» منتشر شد سریال «زنجیره» در راه نمایش خانگی تاریخ اکران فیلم «زن و بچه» سعید روستایی تغییر کرد فیلم‌های سینمایی تلویزیون در روز‌های عزای سالار شهیدان (ع) (۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۴) + زمان پخش تولید ۷ مستند جنگ تحمیلی ۱۲ روزه در مرکز نهضت
سرخط خبرها

فرصتی برای رقابت هنرمندان در زمینه سواد رسانه‌ای

  • کد خبر: ۷۲۶۰۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
فرصتی برای رقابت هنرمندان در زمینه سواد رسانه‌ای
با توجه به افزایش تولیدات هنری و رسانه‌ای حوزه سواد رسانه‌ای در سال‌های گذشته، امسال برای نخستین بار در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال بخش ویژه‌ای به تقدیر از برترین آثار سواد رسانه‌ای اختصاص یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و رئیس هیئت داوران بخش سواد رسانه‌ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال گفت: اختصاص مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر یک از ۴ اثر برگزیده بخش سواد رسانه‌ای جشنواره و جمعا ۸۰ میلیون تومان در قالب‌های تارنما و نرم افزار، صفحات و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های رایانه‌ای و هنر‌های دیجیتال شامل پویانمایی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و ... از جمله عوامل انگیزشی است که برای تقدیر از هنرمندان و فعالان سواد رسانه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گفته دکتر محمد صادق افراسیابی علاقه‌مندان از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی platzaar.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره و بارگذاری آثار خود اقدام نمایند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به دیگر اقدامات این مرکز در حوزه سواد رسانه‌ای گفت: تولید و انتشار ۳۰۰ موشن گرافیک با موضوع سواد رسانه‌ای از جمله دیگر اقداماتی است که در حال انجام است و تا کنون ۴۰ موشن گرافیک تولید شده با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی صرفا در فضای اینستاگرام و کانال‌های تلگرام متعلق به برخی سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌های جمعی کشور نزدیک به ۷ میلیون بار دیده شده است.

او با اشاره به همکاری سازمان صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک‌های سواد رسانه‌ای خاطرنشان کرد: شبکه جهانی سپهر، شبکه سلامت سیما و فضای مجازی معاونت صدا تا کنون بیشترین همکاری را نسبت به سایر بخش‌های صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک‌های سواد رسانه‌ای داشته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->