ماجرای حاشیه اخیر سریال «غربت» چیست؟ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای تعطیلی پردیس تئاتر مستقل مشهد چیست؟ ماجرای درخواست کمک صابر ابر ، بازیگر سینما و تلویزیون، چیست؟ آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) برای مردی که عاشق ایران بود | یادی از محمدعلی اسلامی ندوشن به بهانه سالروز تولدش اجرای نقاشی حسن روح الامین و محمدعلی نادری در بامِ کربلای معلی کارمندان خراسان رضوی در روز کارمند رایگان سینما بروند + اسامی سینماها «اسپاسم» به جشنواره بین‌المللی فیلم زنان می‌رود تعطیلی سینما‌ها به مناسبت اربعین حسینی ۱۴۰۳ قرقیزستان و اروگوئه در راه اسکار ۲۰۲۵ آغاز اجرای نمایش «آدمکش» در «شمایل» مشهد + زمان نماهنگ «تنگه دلم» منتشر شد+ فیلم «سه کیلومتر تا پایان جهان» برنده جشنواره فیلم سارایوو شد تغییر چهره حیرت‌انگیز الهه رضایی، مجری قدیمی تلویزیون، بعد از ۴۳ سال + عکس سریال «غربت» و «جوکر ۲» بدون مجوز منتشر شدند توضیحات سمانه نائینی درباره آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی (۱ شهریور ۱۴۰۳) برنامه «گل یا پوچ» یک‌شنبه پخش نخواهد شد + زمان و علت اکران فیلم سینمایی «سرآغاز» در گروه سینمایی هنر و تجربه
سرخط خبرها

فرصتی برای رقابت هنرمندان در زمینه سواد رسانه‌ای

  • کد خبر: ۷۲۶۰۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
فرصتی برای رقابت هنرمندان در زمینه سواد رسانه‌ای
با توجه به افزایش تولیدات هنری و رسانه‌ای حوزه سواد رسانه‌ای در سال‌های گذشته، امسال برای نخستین بار در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال بخش ویژه‌ای به تقدیر از برترین آثار سواد رسانه‌ای اختصاص یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و رئیس هیئت داوران بخش سواد رسانه‌ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال گفت: اختصاص مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر یک از ۴ اثر برگزیده بخش سواد رسانه‌ای جشنواره و جمعا ۸۰ میلیون تومان در قالب‌های تارنما و نرم افزار، صفحات و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های رایانه‌ای و هنر‌های دیجیتال شامل پویانمایی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و ... از جمله عوامل انگیزشی است که برای تقدیر از هنرمندان و فعالان سواد رسانه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گفته دکتر محمد صادق افراسیابی علاقه‌مندان از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی platzaar.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره و بارگذاری آثار خود اقدام نمایند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به دیگر اقدامات این مرکز در حوزه سواد رسانه‌ای گفت: تولید و انتشار ۳۰۰ موشن گرافیک با موضوع سواد رسانه‌ای از جمله دیگر اقداماتی است که در حال انجام است و تا کنون ۴۰ موشن گرافیک تولید شده با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی صرفا در فضای اینستاگرام و کانال‌های تلگرام متعلق به برخی سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌های جمعی کشور نزدیک به ۷ میلیون بار دیده شده است.

او با اشاره به همکاری سازمان صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک‌های سواد رسانه‌ای خاطرنشان کرد: شبکه جهانی سپهر، شبکه سلامت سیما و فضای مجازی معاونت صدا تا کنون بیشترین همکاری را نسبت به سایر بخش‌های صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک‌های سواد رسانه‌ای داشته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->