مهاجرانی پس از تماشای فیلم «پیرپسر»: فضای فرهنگی باید مجال گفت‌و‌گو بدهد همایون، بازیگر معروف سینمای پیش از انقلاب، درگذشت گیشه داغ؛ رقابت کمدی‌ها با فیلم پرحاشیه این روزهای سینما رئیس سازمان سینمایی: سینما در روزهای جنگ تعطیل نشد + تصاویر ابوالفضل پورعرب گواهینامه درجه یک هنری گرفت + عکس نگاهی به قسمت اول سریال «از یاد رفته» | نمایشی از روابط پیچیده و پرتنش مراسم یادبود یعقوب صباحی در تماشاخانه ایران‌شهر روایت واکین فینیکس از وحشتناک‌ترین شب زندگی‌‌اش ویدئو | گریم سنگین پرویز پرستویی در سریال «شکارگاه» کافکا و همسر شکسپیر در پنجاهمین دوره جشنواره تورنتو بیانیه خانه مطبوعات خراسان رضوی درباره ممانعت از ورود رسانه‌ها به حوزه کنکور در دانشگاه فردوسی مشهد دبیر هفته کتاب در سال ۱۴۰۴ را بشناسید پربیننده‌ترین سریال‌های ۲۰۲۵ را بشناسید ساخت یک مجموعه مستند درباره سپهبد شهید غلامعلی رشید برگزاری آیین بزرگداشت حامیان نسخ خطی بازگشت «کامرون دیاز» به سینما پس از ده سال
سرخط خبرها

فرصتی برای رقابت هنرمندان در زمینه سواد رسانه‌ای

  • کد خبر: ۷۲۶۰۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
فرصتی برای رقابت هنرمندان در زمینه سواد رسانه‌ای
با توجه به افزایش تولیدات هنری و رسانه‌ای حوزه سواد رسانه‌ای در سال‌های گذشته، امسال برای نخستین بار در دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال بخش ویژه‌ای به تقدیر از برترین آثار سواد رسانه‌ای اختصاص یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و رئیس هیئت داوران بخش سواد رسانه‌ای دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال گفت: اختصاص مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر یک از ۴ اثر برگزیده بخش سواد رسانه‌ای جشنواره و جمعا ۸۰ میلیون تومان در قالب‌های تارنما و نرم افزار، صفحات و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های رایانه‌ای و هنر‌های دیجیتال شامل پویانمایی، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و ... از جمله عوامل انگیزشی است که برای تقدیر از هنرمندان و فعالان سواد رسانه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گفته دکتر محمد صادق افراسیابی علاقه‌مندان از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی platzaar.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره و بارگذاری آثار خود اقدام نمایند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با اشاره به دیگر اقدامات این مرکز در حوزه سواد رسانه‌ای گفت: تولید و انتشار ۳۰۰ موشن گرافیک با موضوع سواد رسانه‌ای از جمله دیگر اقداماتی است که در حال انجام است و تا کنون ۴۰ موشن گرافیک تولید شده با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی صرفا در فضای اینستاگرام و کانال‌های تلگرام متعلق به برخی سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌های جمعی کشور نزدیک به ۷ میلیون بار دیده شده است.

او با اشاره به همکاری سازمان صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک‌های سواد رسانه‌ای خاطرنشان کرد: شبکه جهانی سپهر، شبکه سلامت سیما و فضای مجازی معاونت صدا تا کنون بیشترین همکاری را نسبت به سایر بخش‌های صدا و سیما برای انتشار موشن گرافیک‌های سواد رسانه‌ای داشته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->