نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

برنامه، تاریخ و ساعت بازی‌های امشب (جمعه) مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۷۲۷۸۵
  • ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
برنامه، تاریخ و ساعت بازی‌های امشب (جمعه) مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰
امشب، جمعه دهم تیرماه، رقابت‌های یورو با برگزاری دو دیدار وارد مرحله یک چهارم نهایی خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های یورو به اوج حساسیت خود رسیده و تیم‌ها از امشب وارد مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند.

امشب ۲ دیدار از ۴ رقابت این مرحله برگزار خواهدشد. در نخستین دیدار اسپانیا و سوئیس از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سنت پترزبورگ روسیه به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

هر دو تیم در مرحله قبل در یک جدال جذاب موفق به حذف رقبای سرشناس خود شدند. اسپانیا در یک ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای با نتیجه ۵ بر ۳ کرواسی، نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ را از پیش رو برداشت و سوئیس موفق شد در ضربات پنالتی از سد فرانسه، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ بگذرد.

در دیگر دیدار حساس امشب، ایتالیا و بلژیک از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار آلیانز آرنای مونیخ برگزار خواهدشد.

خبر خوب برای ایتالیا مصدومیت و غیبت ادن هازارد و کوین دی‌بروینه، دو بازیکن سرشناس بلژیک است.

ایتالیا در مرحله قبل در وقت‌های اضافه موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد اتریش بگذرد و بلژیک با تک گل تورگان هازارد موفق شد پرتغال، قهرمان دوره قبلی یورو را حذف نماید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->