تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وام ۵۰ میلیونی معتادان بهبود یافته، چه شرایطی دارد؟

  • کد خبر: ۷۲۸۲۲
  • ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
  • ۴
وام ۵۰ میلیونی معتادان بهبود یافته، چه شرایطی دارد؟
معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: زنان و مردان معتاد یک سال پس از بهبود می‌توانند ۵۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضوان مدنی معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی ضمن اشاره به این موضوع که آمار قطعی در رابطه با زنان معتاد وجود ندارد، گفت: مراکزی هستند که به بانوان معتاد خدمات می‌دهند و آمار این مراکز موجود است.



وی ادامه داد: این افراد (زنان و مردان) یک سال پس از بهبود می‌توانند ۵۰ میلیون تومان  وام خوداشتغالی  دریافت کنند. حق بیمه این افراد از ۷ سال به ۹ سال افزایش یافته است که توسط سازمان بهزیستی به کارفرمایان پرداخت می‌شود و حتی وام کارفرمایی به کارفرما و حقوق معادل قانون کار به این افراد پرداخت می‌شود.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی تصریح کرد: زنان بهبودیافته سرپرست خانواده تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند و تا زمان توانمندشدن مستمری دریافت می‌کنند. زنان و مردانی که در مراکز بازتوانی و درمان حضور دارند تا زمان توانمندی تحت نظر بهزیستی هستند و حتی خانواده‌های آن‌ها تا زمان خودکفایی از این مستمری بهره مند می‌شوند.

رضوان مدنی اضافه کرد: همچنین  حرفه آموزی  برای این افراد انجام می‌شود و مراکزی این زنان را تحت پوشش قرار می‌دهند. متاسفانه نگاه جامعه نسبت به این زنان متفاوت از مردان است. زنانی که در کمپ‌های قانونی هستند توسط همین مراکز برای دریافت وام معرفی می‌شوند. شرایط دریافت وام برای این زنان تسهیل شده است.



وی ادامه داد: واجدین شرایط وام خود اشتغالی به واحد مشارکت‌های اداره کل  بهزیستی  مراجعه کنند. مدنی گفت: کسانی که ترک اعتیاد داشته، بهبود یافته و بر درمان ماندگار شده‌اند به معاونت مشارکت‌های اداره کل بهزیستی شهر تهران مراجعه کنند. این تسهیلات ویژه خانم‌ها جدید هستند و از خانم ارشد خواست با مراجعه به دفتر وی در ضلع شمالی پارک شهر کار‌های مددجویان را به عنوان نماینده پیگیری کند.

 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
فرشید بذرافکن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام این وام اشتغال شامل اشخاصی که بیشتر از ده سال هست که پاک شده اند هم میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام من شوهرم معتاد به کجا باید مراجعه کنم بهزیستی من وبچهامو تحت تکلف خودش ما رو میگیره لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
سلام من شوهرم معتاد به کجا باید مراجعه کنم بهزیستی من وبچهامو تحت تکلف خودش ما رو میگیره لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
0
با سلام من سال ۸۹ ترک کردم به ما هم وام میدن باید چکار کنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->