پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا
سرخط خبرها

هزینه سفر به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا چقدر تمام می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۳۰۰۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
هزینه سفر به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا چقدر تمام می‌شود؟
هزینه سفر زمینی به ایروان با تور چیزی حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای چند شب و چند روز است که البته این قیمت با هتل‌های چهار و پنج ستاره تا بیش از شش میلیون تومان هم افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، واکسیناسیون رایگان در ارمنستان حتی برای گردشگران بهانه‌ای شده تا مسافران از سراسر دنیا به ویژه از کشورهایی مانند ایران که از برخی دیگر کشورهای جهان از نظر واکسیناسیون عقب‌تر هستند، به سمت این کشور هجوم بیاورند.

 

همین مساله سبب شده تا اتوبوس‌ها و هواپیماهای این مسیر پر باشد و حتی دفاتر مسافرتی و گردشگری برنامه‌های تور خود را از اواخر تیر ماه برای داوطلبان ارائه دهند؛ چرا که تا آن زمان بلیت‌ها رزرو و فروخته شده است.

 

هزینه سفر زمینی به ایروان با تور چیزی حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای چند شب و چند روز است که البته این قیمت با هتل‌های چهار و پنج ستاره تا بیش از شش میلیون تومان هم افزایش پیدا می‌کند و قیمت بلیت پرواز با هزینه اسکان در ایروان در همین بازه زمانی حدود هفت میلیون تومان است که تا حدود ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

 

در این میان پروازهای آرمنیا ایرویز پر شده و فقط پروازهای این شرکت به ایروان نمی‌روند و قطر ایرویز و دیگر شرکت‌های هواپیمایی خارجی به صورت کانکشنی به این کشور پرواز دارند که البته قیمت بلیت‌های آن‌ها از ۱۴ میلیون تومان (البته به صورت رفت و برگشت) شروع می‌شود.

 

البته روز گذشته رامین آذری ، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی از برقراری پروازهای تبریز – ایروان-تبریز خبر داد و گفت: این پرواز روزهای دوشنبه و پنج شنبه هرهفته توسط شرکت هواپیمایی Armenia Airways انجام می‌شود که نخستین پرواز آن روز پنجشنبه (دهم تیر ماه) با ۴۶ نفر مسافر ورودی وارد فرودگاه تبریز شد و پس از یک ساعت توقف، با ۹۷ نفر مسافر تبریز را به سمت ایروان ترک کرد.

 

وی افزود: علاوه بر موضوع انتقال مسافر و توسعه گردشگری، ایجاد مسیر ''کانکشنی'' و دسترسی به شهر "مسکو" از طریق ایروان نیز از پتانسیل های این پرواز است که می‌تواند زمینه اتصال تبریز به مسکو را فراهم آورد.

 

این مساله نشان می‌دهد که از سفرهای رونق گرفته مردم به مقصد ایروان استقبال می‌شود و باید دید در آینده چند نفر از مردم می‌توانند به این کشور سفر کنند.

منبع: ایسنا


اینجا بخوانید: گزارشی از «تورهای واکسن کرونا» برای ارمنستان، ترکیه و امارات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->