برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

نگاهی به مشخصات گوشی MI۱۱ و سخت افزار قدرتمند آن

  • کد خبر: ۷۳۲۵۵
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
نگاهی به مشخصات گوشی MI۱۱ و سخت افزار قدرتمند آن
شیائومی اوایل سال ۲۰۲۱ از گوشی شیائومی می ۱۱ به‌عنوان اولین پرچم‌دار مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ خود رونمایی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز - شیائومی اوایل سال ۲۰۲۱ از گوشی شیائومی می ۱۱ به‌عنوان اولین پرچم‌دار مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ خود رونمایی کرد.
 
شیائومی می ۱۱ اولین پرچم‌داری است که در سال ۲۰۲۱ رونمایی شد؛ بنابراین باید آن را رقیبی جدی برای پرچم‌داران سری گلکسی S۲۱ سامسونگ و هم‌چنین نماینده‌های قدرتمند اپل یعنی سری آیفون ۱۲ بدانیم. شیائومی در طراحی این گوشی هر چه در چنته داشته رو کرده است.

در مقایسه با نسل گذشته، این گوشی کمی باریک‌تر و سبک‌تر است و نمای پشتی جذاب‌تری دارد. فریم دور گوشی از جنس آلومینیوم است و پشت آن نیز از شیشه‌ی بسیار مقاوم گوریلا گلس ۵ ساخته شده است. اما روی نمایشگر، شاهد استفاده از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس Victus هستیم.

گوشه‌های فریم کمی خمیدگی دارند و همین موضوع باعث می‌شود گوشی در دست حس بسیار خوبی به کاربر القا کند.
 
این محصول دارای نمایشگر ۶.۸۱ اینچی از نوع AMOLED است که به صورت پیش‌فرض روی رفرش‌ریت ۶۰ و وضوح +FHD تنظیم شده است. اما می‌توانید آن را به‌وضوح +WQHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز افزایش دهید.
نمایشگر این گوشی از حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت برخوردار است که از این نظر باید آن را مشابه گلکسی S۲۱ اولترا بدانیم.
 
به لطف پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ و هم‌چنین استفاده از ۲ نسخه ۸ و ۱۲ گیگابایتی حافظه رم، برنامه یا بازی در سیستم‌عامل اندروید وجود ندارد که Mi۱۱ از پس اجرای سریع و راحت آن برنیاید. در کنار سخت‌افزار قدرتمند، از نظر نرم‌افزاری هم این محصول از آخرین نسخه اندروید، یعنی اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI۱۲ بهره می‌برد.
 
این گوشی دارای باتری با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر با شارژری ۵۵ وات است. برای استفاده‌های معمولی این باتری می‌تواند تا یک روز به شما شارژدهی کند. البته اگر اهل بازی و انجام برنامه‌های سنگین باشید، شاید در نصف روز شارژ گوشی به پایان برسد. اما نکته مثبت اینجاست که شارژر این محصول می‌تواند تنها در مدتی حدود ۴۵ دقیقه، شارژ باتری را از صفر به صد برساند.
 
دوربین اصلی این گوشی حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار است. در کار دوربین اصلی، شاهد یک لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم هستیم. دوربین سلفی هم حسگری ۲۰ مگاپیکسلی است. البته باید گفت از این نظر، Mi۱۱ کمی از دیگر رقبای پرچمدار خود عقب است و اگر تصویربرداری و عکاسی برایتان اهمیت دارد، مسلما این محصول در اولویت خریدتان قرار نخواهد داشت.
 
قیمت این گوشی در بازار چیزی حدود ۲۱ میلیون تومان است. قیمت مناسب این محصول در مقایسه با دیگر رقبای پرچم‌دارش توان رقابت آن را بالا می‌برد و اگر شما هم دنبال خرید یک گوشی پرچم‌دار با قابلیت‌های سخت افزاری ایده‌آل هستید و از طرفی نمی‌خواهید حدود ۳۰ میلیون تومان برای خرید آن هزینه کنید، این محصول شیائومی گزینه جذابی است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->