کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

نگاهی به Redmi note۱۰ pro و امکانات جذاب آن

  • کد خبر: ۷۰۶۵۹
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
نگاهی به Redmi note۱۰ pro و امکانات جذاب آن
Redmi note۱۰ pro در این بازه قیمتی دارای یکی از بهترین طراحی هاست. پشت و جلو گوشی را قاب شیشه‌ای تشکیل داده و در هر ۲ طرف شاهد محافظ گوریلاگلس ۵ هستیم.
شهرآرانیوز - این گوشی در این بازه قیمتی دارای یکی از بهترین طراحی هاست. پشت و جلو گوشی را قاب شیشه‌ای تشکیل داده و در هر ۲ طرف شاهد محافظ گوریلاگلس ۵ هستیم. زیر گوشی شاهد درگاه تایپ سی، اسپیکر، میکروفون، جک ۳.۵ میلیمتری و یک اسپیکر دیگر هستیم. این گوشی هم زمان از ۲ سیم کارت و یک کارت حافظه میکرواس دی پشتیبانی می‌کند. طراحی خوب در کنار وزن ۱۹۵ گرمی، باعث می‌شود این محصول در رقابت با دیگر گوشی‌های موجود در بازه قیمتی بین ۸ تا ۹ میلیون تومان، جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.
 
در بخش نمایشگر هم شاهد یک پنل ۱۲۰ هرتزی Amoled با اندازه ۶.۶۷ اینچ، رزلوشن ۱۰۸۰ و روشنایی ۱۴۰۰ نیت هستیم. این مجموعه باعث می‌شود تجربه کار با این نمایشگر کیفیتی فوق العاده برایتان به ارمغان آورد.

باتری این گوشی ظرفیتی ۵۰۲۰ میلی آمپرساعتی دارد و عملکرد آن متوسط است. این باتری در صورتی که استفاده‌ای معمولی از گوشی خود داشته باشید، می‌تواند یک روز کامل شما را از شارژ کردن دوباره گوشی بی نیاز کند. آداپتور ۳۳ واتی فست شارژ این محصول در زمانی حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه شارژ آن را ۱۰۰ درصد می‌کند.
 
حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی در لنز دوربین اصلی این گوشی به کار رفته است. در کنار آن، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق، مجموعه ۴ دوربین پشتی Redmi note۱۰ pro را تشکیل می‌دهند. در این بازه قیمتی عملکرد دوربین شما را کاملا راضی خواهد کرد و عکس‌هایی که با این دوربین‌ها می‌گیرید، از نظر داینامیک رنج، نمایش جزئیات و کم بودن نویز، کیفیتی فوق العاده دارند. دقت رنگ‌ها در عکس برداری هم عملکرد بسیار خوبی دارد.
 
در بین همه لنزها، احتمالا مهم‌ترین نقطه قوت Redmi note۱۰ pro را باید دوربین تله ماکروی آن به شمار آورد. زمانی که می‌خواهید از چیز‌های ریز مثل یک پشه یا بافت ریز گل‌ها عکس برداری کنید، کیفیت این دوربین شما را به وجد خواهد آورد.
 
دوربین سلفی این گوشی را هم یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل داده است که عملکرد متوسطی دارد.
در بخش سخت افزار هم شاهد یک پردازنده اسنپدراگون ۷۳۲G هستیم و عملکرد سخت افزاری این محصول قابل قبول است. در محیط کاربری شاهد هیچ لگ یا باگی نخواهید بود و حتی هنگام اجرای بازی‌های سنگین، دمای گوشی چندان افزایش نمی‌یابد.
 
در بخش حافظه داخلی ۳ انتخاب در این محصول دارید. هم می‌توانید حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم را انتخاب کنید و هم مدل ۱۲۸ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم این محصول در بازار وجود دارد.

از نظر نرم افزار هم شاهد اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI ۱۲ هستیم که به شما قابلیت‌های شخصی سازی زیادی می‌دهد و تجربه‌ای روان در محیط گوشی خواهید داشت.

اسپیکر‌های محصول هم خروجی استریو دارند و از نظر بلندی، کیفیت و تفکیک، کیفیت واقعا خوبی در پخش موسیقی دارند.

قیمت تقریبی Redmi note۱۰ pro چیزی حدود ۹ میلیون تومان است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->