خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قتل «شکیبا» دختر ۱۶ ساله کرمانشاهی به دست پدرش

  • کد خبر: ۷۳۳۳۲
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
  • ۱
قتل «شکیبا» دختر ۱۶ ساله کرمانشاهی به دست پدرش
این قتل عصر جمعه (۱۱ تیرماه ۱۴۰۰) در کرمانشاه صورت گرفت و پدر انگیزه خود را دیر آمدن دخترش به خانه اعتراف کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این قتل ناموسی عصر جمعه در کرمانشاه صورت گرفت و پدر انگیزه خود را در قتل ناموسی دیر آمدن دخترش به خانه اعتراف کرده است. پدر جنایتکار در همان صحنه قتل ناموسی به کشتن دخترش اعتراف کرد. پلیس هنوز ادعای پدر را در قتل ناموسی تایید نکرده است و تحقیقات ادامه دارد.

عصر جمعه ۱۱ تیرماه سال جاری بود که ماموران پلیس کرمانشاه در قتل دختر ۱۶ ساله‌ای در محله ده مجنون قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محله ده مجنون با صحنه هولناکی روبرو شدند و مشخص شد دختر نوجوان هدف ضربات مرگبار قرار گرفته و دستان خونین پدر نشان از یک جنایت خانوادگی داشت.

 

قتل ناموسی دختر به دست پدر

ماموران پی بردند که شکیبا ۱۶ ساله از سوی پدرش هدف ضربات مرگبار قرار گرفته و به قتل رسیده است که در همان صحنه جرم پدر شکیبا که شاپور نام دارد دستگیر شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شکیبا روز جمعه به بازار رفته و، چون دیر به خانه بازگشته پدرش بخاطر موضوعات ناموسی به قتل رسیده است، اما پلیس هنوز انگیزه قتل را اعلام نکرده و تحقیقات در زمینه چگونگی این پرونده هولناک ادامه دارد.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسافر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
2
مرد اگر خیانت کرد بیشتر بهش محبت کن، ولی زن اگر خیانت کرد حق داری بکشیش. این منطق مزخرف از کجا آمده؟!
"سیمین دانشور"
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->