پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۶ تیر

  • کد خبر: ۷۳۳۶۴
  • ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۶ تیر
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کم شدن حاشیه‌های حول و حوش بازار سرمایه و کاهش دستکاری در قوانین و مقررات بازار سهام توانست تا حد زیادی تعادل را به بازار برگرداند و به بهبود کلی روند بازار کمک کند.
به گزارش شهرآرانیوز، بازار سهام در روز‌های گذشته با بازدهی مثبت و رشد قابل توجه شاخص کل به کار خودش پایان داد. در دو روز گذشته شروع حرکت نماد‌های کوچک و قفل در صف فروش بازار آغاز شده است و این تک سهم‌ها توانستند تحرکات کلی بازار را تحت تاثیر خود قرار بدهند.

میثم مسلمان زاده، کارشناس و تحلیلگر بازار سهام درباره اثر کلی تغییرات نماد‌های کوچک بورسی گفت: باز شدن بدون دامنه نوان این نماد‌ها و اصلاح قیمتی که به صورت گسترده در این سهم‌ها اتفاق افتاد علی رغم ارزندگی که داشتند برای ورود بسیاری از سهامداران جذاب شده یود و در قیمت‌های خوبی بعد از اصلاح قرار گرفتند.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: کم شدن حاشیه‌های حول و حوش بازار سرمایه و کاهش دستکاری در قوانین و مقررات بازار سهام توانست تا حد زیادی تعادل را به بازار برگرداند و به بهبود کلی روند بازار کمک کند.

او می‌گوید: همواره مسیر بازار را حقیقی‌ها مشخص کرده‌اند و با توجه به این موضوع که بیشتر دارایی‌های حقیقی‌ها در نماد‌های کوچک وجود داشته است برداشته شدن قفل از این سهم‌ها به بهبود اطمینان این افراد کمک کرده است. در چند روز گذشته تحت تاثیر تحرکات مثبت بازار ورود نقدینگی به بازار را داشتیم. باید توجه کنیم که تا زمانی که اطمینان در بین سهامداران حقیقی بازار شکل نگیرد بازار تغییری را حس نمی‌کند.
 
مسلمان زاده در بخش دیگری گفت: تحرکات مثبت نماد‌های کوچک می‌تواند تاثیر بسزایی در نماد‌های بزرگ بازار بگذارد در هفته‌های گذشته حمایت‌های خوبی از نماد‌های بزرگ بازار شد، اما این حمایت‌ها کافی نبود و این نماد‌ها از طریق نماد‌های کوچک هم باید مورد توجه قرار می‌گرفتند تا روند کلی بازار تغییر کند.

مسلمان زاده در آخر تاکید کرد: روند مثبت در نماد‌های کوچک بازار شروع شده است و این نماد‌ها بعد از اصلاحاتی که داشته‌اند در قیمت‌های فعلی برای خرید جذاب شده‌اند. وی افزود: بازار در روز‌های آینده به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و نماد‌های کوچک بازار هم روند قابل قبولی را از خود نشان می‌دهند.
 
 
منبع:تجارت نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->