برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

سایز جوانان به لیتوانی نخورد! / شاگردان نوری از صعود به جمع ۸ تیم برتر جهان بازماندند

  • کد خبر: ۷۳۵۰۰
  • ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
سایز جوانان به لیتوانی نخورد! / شاگردان نوری از صعود به جمع ۸ تیم برتر جهان بازماندند
دیدار تیم‌های ایران و لیتوانی از دور یک هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی جوانان با شکست ایران به پایان رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال جوانان ایران در رقابت‌های جام جهانی جوانان پس از آنکه با نتیجه ۸۱ بر ۶۸ از سد پورتوریکو گذشت امروز مقابل لیتوانی با نتیجه ۹۶ - ۵۳ شکست خورد و حریف مالی در دیدار‌های رده‌بندی مقام‌های نهم تا شانزدهم شد.

کوارتر نخست
سبد اول بازی را لیتوانی راحت می‌گیرد. یک ۳ امتیازی نتیجه را ۵ بر صفر می‌کند. خطای سورنا دو پرتاب آزاد و یک امتیاز دیگر برای لیتوانی دارد. پس از ۳ دقیقه سرانجام پارسا سبد اول ایران را دشت می‌کند. لیتوانی سبد بعد را هم می‌گیرد و یک ۳ امتیازی جمع امتیازات این تیم را به ۱۱ می. رساند تا نوری خیلی زود دست به کار شود و وقت استراحت بگیرد. در بازگشت آزویاس توبیاس اختلاف را دورقمی می‌کند. رحیمی جای سورنا را می‌گیرد. لیتوانی به ۱۵ می‌رسد. سرانجام فلاح پشت خط پرتاب آزاد می‌رود ایران به ۴ برسد. لیتوانی، اما یک پرتاب آزاد موفق دارد، ولی در ریباند موافقند و یک شوت ۳ امتیازی، حریف را به ۱۹ می. رساند. میدرنج بازیکن لیتوانی امتیاز را به ۲۱ می. رساند. پارسا سبد بعد را می‌گیرد. خود فلاح پشت خط پرتاب آزاد یک امتیاز دیگر می‌گیرد. مارسیولیونیس هم دو پرتاب آزاد موفق دارد. توپ ربایی نصرت یازرلو ایران را به ۹ می‌رساند.

کوارتر دوم
مارسیولیونیس دو اقدام آزاد موفق دارد. ۳ شوت ۳ امتیازی لیتوانی را علی شهریاری با دو پرتاب پیرامونی پاسخ می. دهد. کریواس دو پرتاب آزاد ذموفق دارد. خود شهریاری سید بعدی را با لی‌آپ می‌گیرد. لیتوانی به ۳۹ می‌رسد پیتر گریگوریان پشت خط پرتاب آزاد، ایران را به ۱۹ می‌رساند. رضا نظری کیا به ترکیب ایران اضافه می‌شود. یک ۳ امتیازی دیگر از لیتوانی. ۴۲ - ۱۹. لی آپ ساده حریف سبد بعدی است. در حمله بعد ریباند تماشایی توبیاس، لیتوانی را به ۴۶ می‌رساند. ایران به ۲۱ می. رسد. در حمله بعد پست آپ رحیمی جواب می‌دهد. نیمه نخست با برتری دوبرابر لیتوانی تمام می‌شود.

کوارتر سوم
سبد اول متعلق به لیتوانی است. ذوپرتاب آزاد موفق این تیم را به ۵۰ می‌رساند. توپ‌ربایی یعنی دانک و سبد بعدی حریف. پارسا سبد اول ایران را در این نیمه دشت می‌کند اوپن شات توبیاس اختلاف را به ۳۰ می‌رساند. هادی لکزایی‌فرد بدشانس است که پرتابش فقط ۲ امتیاز در پی دارد. لیتوانی ۳ بعدی را هم می‌زند. ایران این شوت را جواب می‌دهد و به ۳۰ می‌رسد. دانک توبیاس امتیازات را روند می‌کند. ۶۰ - ۳۰. تک پرتاب هادی لکزایی فرد این نظم‌را به هم می‌زند. در ادامه لیتوانی همچنان ابتکار عمل را در دست گرفت و چند امتیاز دیگر گرفت تا اختلاف از ۳۰ هم عبور کند و ۷۲ - ۴۱ به سود این تیم شود.

کوارتر چهارم
لی آپ روخاس جیکوبز آغازگر کوارتر چهارم است. رضا نظری‌کیا پاسخ می‌دهد و محمدمهدی لکزایی‌فرد اختلاف را کمتر می‌کند. ۳ امتیازی یوکاباس روبیناس بازهم لیتوانی را سوار بازی می‌کند. خود او پس از امتیازگیری توبیاس، ۳ دیگری می‌زند تا لیتوانی به ۸۱ برسد. توبیاس بازهم سبد می‌گیرد و نظری‌کیا تنها یک پرتاب آزاد موفق دارد. رادویلاس سبد بعد را می‌گیرد و محمدمهدی لکزایی‌فرد پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه است. در ادامه ۳ امتیازی رحیمی ایران را به ۵۱ می. رساند. این شوت را کریواس جواب می‌دهد و خود او یک پرتاب آزاد موفق دارد. ادگاراس پریبیس که تازه به میدان آمده اوپن شات می‌زند تا لیتوانی به ۹۰ برسد. ذوپرتاب ۳ امتیازی دیگر برای لیتوانی و پرتاب ۲ امتیازی نصرت یازرلو پایان این دیدار است. تیم ایران ۹۶ - ۵۳ مغلوب لیتوانی می‌شود و از راهیابی به جمع ۸ تیم برتر جهان باز می‌ماند.
گفتنی است تیم ایران برای کسب عنوان‌های نهم تا شانزدهم، جمعه به مصاف مالی می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->