معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

پیش‌بینی روند معاملات بورس در هفته آینده (۱۹ تا ۲۳ تیر)

  • کد خبر: ۷۳۵۰۸
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
پیش‌بینی روند معاملات بورس در هفته آینده (۱۹ تا ۲۳ تیر)
هفته گذشته بازار سهام با روندی رو به رشد حرکت کرد. کارشناسان بازار سهام روند بازار را در هفته آینده نیز مثبت و صعودی پیش‌بینی کردند. تحقق این روند صعودی با شروطی همراه است.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار سرمایه در روزهای گذشته با روندی رو به رشد حرکت کرد و در آخرین روز معاملاتی هم با همین روند به کار خود پایان داد. پنج پیش‌بینی مهم از کارشناسان بازار سهام را که روند بازار برای هفته‌های آینده را نشان می‌دهد چیست؟

 

میترا تاتاری کارشناس بازار سرمایه گفت: در هفته گذشته شاهد روند مثبت و صعودی گروه سیمانی‌ها بودیم و گروه‌های دیگری مثل قندی‌ها دو رو گذشته توانستند معاملات خوبی را به ثبت برسانند. به نظر می‌رسد در روزهای آینده بازار با تحرکات نمادهای کوچک حرکت کند.

 

میثم مسلمان زاده، کارشناس بازار سرمایه گفت: روند مثبت در نمادهای کوچک بازار شروع شده است و این نمادها بعد از اصلاحاتی که داشته‌اند در قیمت‌های فعلی برای خرید جذاب شده‌اند. وی افزود: بازار در روزهای آینده به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و نمادهای کوچک بازار هم روند قابل قبولی را از خود نشان می‌دهند.

 

الهه ظفری، کارشناس بازار سهام اعلام کرد: اگر به صورت میان مدت به بازار نگاه کنیم روند بازار قطعاً صعودی خواهد بود در روزهای آینده گروه‌های فلزات اساسی پتروشیمی‌ها از وضعیت بهتری نسبت به دیگر نمادهای بازار سهام برخوردار خواهند بود و اگر به صورت میان مدت بخواهیم به بازار نگاه کنیم نمادهایی که به ارائه خدمات می‌پردازند می توانند از گروه های پیشرو باشند.

 

فردین آقابزرگی،در همین خصوص پیش‌بینی کرد:  تا پایان امسال بر فرض تغییر نکردن وضعیت سیاسی و اقتصادی در کشور حداکثر بازدهی که برای بازار سرمایه متصور هستیم با توجه به تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی در سال جاری، بازدهی ۴۰ درصدی خواهد بود و شاخص کل در شش ماه آینده با شیب ملایمی تحرکات صعودی را ثبت خواهد کرد.

 

ایمان رئیسی دیگر کارشناس بازار سرمایه هم نظر خود را اینگونه اعلام کرد: ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در چند روز گذشته نشان می‌دهد نقدینگی آزاد شده به سمت بازار سرمایه حرکت کرده و ورود نقدینگی به بازار را داشته‌ایم. بنابراین منفی‌های بازار غیر طبیعی و غیر منطقی نیست زیرا اگر سهمی در بازار رشدی را ثبت کند یا به لحاظ زمانی یا قیمتی اصلاح در آن رخ خواهد داد.

 

منبع: تجارت نیوز

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->