نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

تیم ملی فوتبال ایران همچنان محروم از امتیاز میزبانی

  • کد خبر: ۷۳۵۵۷
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
تیم ملی فوتبال ایران همچنان محروم از امتیاز میزبانی
احتمال برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی در یکی از ۳ کشور عربستان، قطر و بحرین نشان می‌دهد باز هم مطابق معمول شانسی برای میزبانی از مسابقات فوتبال نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، یک سایت لبنانی مدعی شد به‌دلیل مشکلات VAR و شیوع کرونای هندی در قاره آسیا، احتمالا مسابقات انتخابی جام‌جهانی به‌صورت متمرکز در یکی از کشور‌های عربستان، قطر و بحرین انجام می‌شود. سایت «لبنان فوتبال غاید» اطلاعات جدیدی را درباره برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ منتشر کرده است که این خبر‌ها به تیم ملی ایران هم مرتبط می‌شود. ایران در گروه نخست این رقابت‌ها در کنار امارات، کره‌جنوبی، لبنان، عراق و سوریه قرار دارد. این سایت نوشت: اگرچه کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه مسابقات انتخابی جام‌جهانی را به‌صورت بازی داخل و خارج از خانه تعیین کرد؛ اما ایده برگزاری این مسابقه به‌صورت متمرکز همچنان باقی است.

 

طبق اطلاعات ما، AFC‌تا ۱۰ روز دیگر تصمیم نهایی خود را درباره نحوه برگزاری مسابقات مشخص می‌کند. در ادامه این مطلب آمده است:AFC نگران است که برخی از فدراسیون‌ها - از‌جمله فدراسیون لبنان‌- نتوانند سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) را که به‌طور‌رسمی برای مرحله نهایی تصویب شد، ارائه دهند. لبنان به‌همراه ۵ کشور دیگر، این فناوری را ندارند و استادیوم‌هایشان هنوز آماده نشده‌اند. این سایت همچنین در خبری جدید اعلام کرد تیم‌های صعود‌کننده به مرحله سوم انتخابی جام‌جهانی حدود ۲‌میلیون دلار از AFC پاداش می‌گیرند.

 

بخش بعدی این گزارش به مشکل دوم AFC برای برگزاری مسابقات به‌صورت رفت‌و‌برگشت اختصاص دارد: دومین موردی که کنفدراسیون آسیا از آن نگران است، گسترش کرونای هندی است که به تعدادی از کشور‌های شرکت‌کننده رسیده است. پس از اعلام تغییر قوانین در لیگ قهرمانان آسیا و‌AFC کاپ، نه‌تن‌ها برای این فصل، بلکه برای فصل بعد هم چیزی که تأیید شد، نشان‌دهنده جدی‌بودن پیشنهاد برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز است. این سایت در ادامه اعلام کرد که کشور‌های حاشیه خلیج فارس گزینه‌های میزبانی از گروه نخست انتخابی جام‌جهانی هستند: اولین گزینه، عربستان سعودی است؛ به‌همراه قطر و در‌نهایت بحرین.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->