برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

«یارانه نقدی» تیرماه ۱۴۰۰ کی واریز می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۳۵۸۰
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
  • ۱
«یارانه نقدی» تیرماه ۱۴۰۰ کی واریز می‌شود؟
احتمالا طبق برنامه قبلی یارانه ۴۵ هزار تومانی تیر ماه یکشنبه هفته آینده واریز شود، اما در این مرحله نیز تعدادی از مشمولان کمتر از این مبلغ اعلامی، یارانه خواهند گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، احتمالا طبق برنامه قبلی یارانه ۴۵ هزار تومانی تیر ماه یکشنبه هفته آینده واریز شود، اما در این مرحله نیز تعدادی از مشمولان کمتر از این مبلغ اعلامی، یارانه خواهند گرفت. چه کسانی ممکن است یارانه کمتر از ۴۵ هزار تومان بگیرند؟

از تیر پارسال تاکنون ۱۲ قسط مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا از یارانه بیش از ۲۱ میلیون خانوار برداشت شده است. در این ماه نیز سیزدهمین مرحله آن کسر می‌شود.

۷۸ میلیون نفر جزو یارانه‌بگیران هستند و ماهانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به عنوان یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

واریز یارانه نقدی از بیش از ۱۰ سال گذشته آغاز شده و در تیر امسال واریز صد و بیست و پنجمین مرحله آن انجام می‌شود.

این یارانه معمولا در ساعت ۲۴ روز بیستم هر ماه واریز می‌شود، بنابراین یارانه تیر باید در ساعات پایانی یکشنبه آینده واریز شود.

 

فوری:زمان واریز «یارانه نقدی» تیر ماه مشخص شد + جزئیات

 

اما به جز این یارانه، در هفته آینده دو واریزی دیگر احتمالا باشد. حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری. در این مورد نیز می‌توانید گزارش زمان واریز یارانه جدید دولت را بخوانید. علاوه بر این از هفته جاری ثبت نام برای دریافت وام هفت میلیونی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است که برخلاف گذشته دیگر مشمولان حتما نیاز نیست عضو کانون‌های بازنشستگی باشند، اما شرایط دیگری از جمله نداشتن چک برگشتی و بدهی بانکی و داشتن سیم کارت به نام و دریافت حقوق از بانک رفاه همچنان در آن مطرح است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خلیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
چرا واریز نشد یارانم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->