مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی
سرخط خبرها
مدیرکل ورزش‌ و جوانان خراسان‌ رضوی در نشست خبری خود با رسانه‌ها مطرح کرد:

درباره پیام هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده‌ایم

  • کد خبر: ۷۳۹۲
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
درباره پیام هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده‌ایم
مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌گوید تا به امروز، راه‌های پیداکردن اسپانسر برای تیم والیبال پیام نتیجه نداده است. فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، به‌مناسبت هفته تربیت بدنی، روز گذشته در نشست خبری حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این نشست به آن پرداخته شد، وضعیت باشگاه والیبال پیام خراسان بود که فتاحی درباره آن گفت: نگران وضعیت پیام هستیم. راهکار‌های گوناگونی در نظر گرفتیم تا بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم که هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیدیم، اما مدیران این باشگاه تلاش زیادی کردند و تیم با برخی بازیکنان قرارداد امضا کرده و تمرینات را برگزار کرده است. با شهرداری و شورای شهر مشهد نشستی داشتیم و مقرر شده ۵۰۰ میلیون تومان جهت حمایت از باشگاه پیام به حساب اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی واریز کنند و ما این مبلغ را به حساب هیئت والیبال واریز کنیم تا در اختیار تیم پیام قرار گیرد، اما تاکنون این مبلغ پرداخت نشده است، زیرا حمایت شهرداری و شورای شهر مشهد از پیام، مشروط به مشخص‌شدن وضعیت اسپانسر‌های این تیم است. او ادامه داد: از سوی دیگر، مدیرعامل باشگاه پیام خراسان، با چندین اسپانسر مذاکراتی داشته که شرط آن‌ها نیز مشخص‌شدن وضعیت پیام است.
اسپانسر‌ها و مدیران بخش خصوصی، وقتی اختلافات داخلی والیبال خراسان را می‌بینند، دلسرد می‌شوند. بازیکنان این تیم هم اگر باانگیزه در تمرینات حاضر نمی‌شوند، به‌دلیل ابهاماتی است که درباره روند پرداخت قرارداد‌ها وجود دارد.
فتاحی در پاسخ به این پرسش که آیا هیئت والیبال خراسان رضوی، بخشی از کمک اداره کل ورزش و جوانان به پیام را به دلیل بدهی این باشگاه به هیئت برداشته، گفت: برای کمک به والیبال، ۱۵۰ میلیون به حساب هیئت والیبال واریز و مقرر شد هیئت والیبال بخشی از قرارداد بازیکنان را به‌صورت علی‌الحساب پرداخت کند و هنگام مشخص‌شدن اسپانسر باشگاه پیام خراسان، این پول به هیئت والیبال از سوی باشگاه پیام بازگردانده شود. هیئت والیبال خراسان رضوی، بابت مطالباتش چکی داشته و ۵۵ میلیون تومان از این مبلغ را جدا کرده و مابقی را در اختیار باشگاه پیام قرار داده است. برای برگزاری مجمع انتخابی رئیس هیئت والیبال نیز هفته گذشته به طور جدی در تهران پیگیر آن شدم و ۲۳ آبان این مجمع برگزار خواهد شد.
فتاحی درباره وضعیت ورزشگاه ثامن بیان داشت: زمین چمن شماره ۲ ثامن، تا پیش از دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید. برای ورزشگاه اصلی، ۵ میلیارد تومان اعتبار استانی با تخصیص ۱۰۰ درصد، مصوب شده است. ۲ میلیارد تومان دیگر نیز با دستور استاندار و موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی به این پروژه اختصاص یافته است. ۳ میلیارد تومان هم از سوی وزیر ورزش اختصاص یافت. با این اعتبار، با تأمین هزینه صندلی‌ها و گیت‌های ورودی از طریق شرکت توسعه، فعالیت فاز دوم ورزشگاه ثامن به زودی آغاز خواهد شد تا در کمترین زمان ممکن، آماده برگزاری دیدار‌های مهمی مانند بازی‌های آسیایی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->