نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پلان جدید «پیام»

  • کد خبر: ۷۹۱۸
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
پلان جدید «پیام»
لیگ برتر والیبال در حالی امروز آغاز می‌شود که نماینده استان با چهره‌ای کاملا متفاوت نسبت به سال گذشته راهی مسابقات شده است
نادر نوروزی - رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار رسما آغاز می‌شود و در اولین دیدار، نماینده والیبال خراسان رضوی از ساعت ۱۷ میهمان شهرداری ورامین خواهد بود. دیدار این ۲ تیم که در فصل گذشته ۴ بار تکرار شد، حواشی مختلفی را به‌ویژه در شهر ورامین به‌همراه داشت؛ اما حالا امروز ورامین میزبان تیم متحول‌شده مشهد خواهد بود که شاید بعضی از تنش‌های فصل پیش را کاهش دهد. لیگ برتر والیبال در حالی امروز آغاز می‌شود که امسال آغاز این رقابت‌ها حواشی بسیاری را به خود دید؛ از جابه‌جایی‌های عجیب بازیکنان و تدارک بیشتر تیم‌ها برای لیگ نسبت به گذشته تا برگزاری جلسه قرعه‌کشی با تأخیر چندماهه و راهیابی چند تیم در لحظه آخر که درنهایت جدول لیگ را به ۱۳ تیم رساند. اما در میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال، تیم‌های سپاهان، فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه، سایپا، شهرداری ورامین، شهرداری گنبد و خاتم اردکان با استارت بموقع تمریناتشان احتمالا در هفته‌های ابتدایی عملکرد بهتری خواهند داشت؛ اما سایر تیم‌ها که مانند پیام خود را در آخرین لحظات به لیگ برتر رساندند، شرایط سختی برای رقابت خواهند داشت.

تغییرات در ۲ تیم
ورامینی‌ها که سال گذشته به قهرمانی ایران و آسیا رسیدند، دیگر رحمان محمدی‌راد را در رأس کادر فنی ندارند و پوریا فیاضی، ستاره تأثیرگذار این تیم، با پیوستن به «پلاس‌لیگا»‌ی لهستان جای خود را به میرزاجانپور داده است. این تیم در سایر پست‌ها تغییری نداشته است و انتظار می‌رود امسال هم از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد. در طرف دیگر، اما پیام در حالی به رقابت‌های لیگ برتر پای خواهد گذاشت که چهره این تیم نسبت به سال گذشته تغییر بسیاری کرده است. آن‌ها بر روی نیمکت خود دیگر جبار قوچان‌نژاد، سرمربی کهنه‌کار مشهدی، را ندارند و اکبر خداوردی از اراک هدایت مشهدی‌ها را در این فصل برعهده دارد؛ همچنین پیام امسال دیگر سعید مصطفی‌وند، سیدمحمد موسوی، بهزاد حیدری‌شاهی، مهدی کریمی و بازیکنان مشهدی‌اش شهروز همایونفر، امین علوی و رشید یوسفی را در ترکیب نخواهد داشت. به‌نوعی می‌توان گفت تیمی کاملا متفاوت نسبت به سال گذشته با اسم پیام در لیگ برتر حاضر می‌شود. از بازیکنان مطرح این تیم می‌توان به علیرضا بهبودی، مصطفی صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و مصطفی شریفات اشاره کرد.

۴ دیدار جنجالی فصل پیش
پیام و شهرداری ورامین فصل گذشته ۴ مرتبه به‌مصاف هم رفتند. در دور رفت سال گذشته تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده پیام در اولین حضور سیدمحمد موسوی در مشهد شهرداری ورامین قدرتمند و آماده آن روز‌ها را در مهران شکست داد و تنهاشکست این تیم در نیم‌فصل اول رقابت‌ها به دست مشهدی‌ها رقم خورد. دیدار برگشت ۲ تیم در ورامین، حواشی بسیاری روز قبل از بازی داشت و پای پلیس را نیز به تمرین پیام برای تأمین امنیت بازیکنان باز کرد؛ حاشیه‌هایی که در روز بازی هم کاملا بر روی عملکرد مشهدی‌ها تأثیر گذاشت و خیلی راحت نتیجه به سود شهرداری ورامین رقم خورد. در بازی رفت پلی‌آف مشهدی‌ها برای جبران شکست قبلی به ورامین رفتند و عملکرد بهتری داشتند؛ اما در سِت پایانی اشتباهات تیم قوچان‌نژاد باعث باخت آن‌ها در ورامین شد و درنهایت پایان دیدار باز هم حواشی باعث درگیری برخی بازیکنان و هواداران با سیدمحمد موسوی در کف سالن گلعباسی شد تا درنهایت ستاره پیامی‌ها بازی برگشت را از دست بدهد. در دیدار برگشت در مهران هم شاهد عملکرد خوبی از پیام نبودیم و درنهایت پیامی‌ها از رسیدن به فینال ناکام ماندند. اما حالا ۲ تیم خیلی زود به هم رسیده‌اند تا بار دیگر شاهد تکرار دیدار جنجالی فصل پیش در ابتدای فصل باشیم که این‌بار پیام با چهره‌ای جدید باید به‌مصاف رقیب دیرینه‌اش برود.

رقابت سایر مشهدی‌ها در لیگ
با جدایی برخی بازیکنان پیام، حالا چند چهره دیگر والیبال مشهد هم در سایر تیم‌ها توپ می‌زنند. امیر حسینی که سال پیش با حضورش در سایپا این تیم را تا فینال بالا کشید و نقشی کلیدی در این تیم دارد، باید از تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده «راه‌یاب ملل» مریوان پذیرایی کند. شهرداری گنبد که شهروز همایونفر، بهترین دریافت‌کننده رقابت‌های فصل پیش لیگ برتر، را به خدمت گرفته است، میزبان شهرداری ارومیه است و خاتم اردکان هم که پس از کش‌وقوس‌های فراوان بعد از توافق با رشید یوسفی، با امین علوی و فرهاد ظریف به توافق رسید، با توجه به دیراضافه‌شدن تیمشان به رقابت‌های لیگ برتر در هفته اول استراحت خواهد داشت. در سایر رقابت‌ها هم شهروند اراک میزبان پیکان است، سپاهان از فولاد سیرجان پذیرایی می‌کند و کاله در آمل به مصاف شهداب یزد می‌رود. حالا با سیزده‌تیمی‌شدن لیگ برتر والیبال، برنامه‌ای که ابتدای هفته گذشته اعلام شد، قطعا دچار تغییراتی می‌شود و باید منتظر ماند که در هفته آتی با اعلام جدول مجدد، حریفان تیم‌ها در ادامه مشخص شوند.

رقبای پیام؛ از شهرداری‌ها تا تازه‌واردها!
والیبالیست‌های سبزجامگان پیام مشهد در لیگ پیش رو چه رقبایی را در پیش دارند؟ علامت سؤال بزرگی که برای پاسخ به آن باید نگاهی به نام و آوازه تیم‌ها روی کاغذ انداخت و برای روشن‌تر شدن وضعیت به نبرد‌های مستقیم درون میدان آن‌ها توجه کرد. لیگ امسال از حیث حضور ستاره‌های نامی خالی‌تر شده و تب لژیونر شدن والیبالیست‌های ایرانی بسیاری از ستاره‌های ملی را گرفته است، اما باز هم با توزیع مناسب بازیکنان در تیم‌های مختلف، انتظار می‌رود شاهد رقابت‌هایی جذاب باشیم. تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا با توجه به سابقه دیرینه‌شان در این رقابت‌ها رقبایی جدی و سخت برای نماینده مشهد محسوب می‌شوند. اما این تمام ماجرا نیست و تیم‌هایی که همواره با حمایت شهرداری‌های شهرشان پا به مسابقات می‌گذارندگاه و بی‌گاه شگفتی‌سازان لیگ و به اصطلاح چغر‌های بد بدن بازی‌ها هستند. شهرداری گنبد، شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه از این دسته تیم‌ها هستند که همیشه سابقه خوبی در مسابقات لیگ برتر داشته‌اند. اما دسته سوم تیم‌ها ناشناخته‌هایی هستند که می‌توانند از هر قدرتی ترسناک‌تر باشند. این تیم‌ها ممکن است کم نام و نشان باشند، اما با برنامه‌ریزی خوب و ا نگیزه بالا می‌توانند برای شاگردان خداوردی دردسرساز باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->