افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس طلا ارزان‌تر می‌شود | پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‎‌خودرو در بازار امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله تا امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۲۱ تیر

  • کد خبر: ۷۳۹۳۹
  • ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه ۲۱ تیر
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: در روزهای آینده به نظر می‌رسد با توجه به جو کلی بازار نمادهای گروه‌های سیمانی، ساختمانی و نیروگاهی و عمده نمادهایی که کمتر شاخص‌ساز هستند و در رسته نمادهای کوچک قرار می‌گیرند در بازار تحرکات مطلوبی را داشته باشند.
به گزارش شهرآرانیوز، بازار سهام امروز بر خلاف روز گذشته با تاثیرپذیری از سیگنال‌های مثبتی که به بازار داده شد با تحرکاتی مثبت به کار خود پایان داد. اما نظر کارشناسان بازار سرمایه درباره روند بازار فردا به چه صورت است؟

علی عصاری، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درباره روند فعلی بازار سهام اظهار کرد: روز گذشته خبری از سمت مدیرعامل توانیر به کارخانجات سیمانی و فولادی مبنی بر توقف تولید تا دو هفته برای کنترل برق مصرفی این کارخانجات منتشر شد که تاثیر آن بر روی این صنایع به سرعت خود را نشان داد، اما به نظر می‌رسد این اخبار تاثیر بسزایی در روند نماد‌های فولادی و سیمانی نگذاشته‌اند.

او می‌گوید: در حال حاضر بیشترین تاثیر را اخبار سیاسی حاکم بر جو کلی کشور بر روی بازار سرمایه می‌گذارد و به نظر می‌رسد اثرگذاری این اخبار در بازار تا ۵۰ درصد هم می‌رسد که به هیجان در بازار منتج می‌شود.

عصاری تشریح کرد: صنایع رو به رشد با ظرفیت تولید بالا و تک سهم‌های بازار که براساس عرضه و تقاضا روند آن‌ها مشخص می‌شود دو رکن اساسی دیگری‌اند که در تعیین راه بازار موثر هستند و به عبارت دیگر می‌توانند راه بازار را مشخص کنند.
 
وی درباره وضعیت صنایع فولادی با توجه به روند منفی این گروه از نماد‌های مهم بازار سرمایه در روز‌های گذشته گقت: به دلیل پایین بودن قیمت‌ها در نسبت با قیمت‌های کامودیتی‌ها و با توجه به ارزنده بیودن این سهم‌ها خبر‌ها و سیگنال‌ها تاثیری روی این گروه نگذاشته است و صنایع فولادی پیشتاز ارزش معاملات در بازار امروز بودند.

این کارشناس بازار گفت: با توجه به این مساله که در میانه برگزاری مجامع گروه‌های پترو پالایشی هستیم و شروع تحرکات صعودی آن‌ها دور از انتظار بود، اما این گروه حرکت رو به رشد خود را در بازار آغاز کرده‌اند. البته این گروه‌ها درگیر مقاومت‌هایی هستند که اگر آن‌ها را رد کنند می‌توانند روند صعودی بیشتری را داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: در روز‌های آینده به نظر می‌رسد با توجه به جو کلی بازار نماد‌های گروه‌های سیمانی، ساختمانی و نیروگاهی و عمده نماد‌هایی که کمتر شاخص‌ساز هستند و در رسته نماد‌های کوچک قرار می‌گیرند در بازار تحرکات مطلوبی را داشته باشند.
 
 
منبع:تجارت نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->