معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

«پراید» در یک قدمی ۱۴۰ میلیونی شدن! افزایش قیمت‌ها شدت گرفت

  • کد خبر: ۷۴۱۱۵
  • ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
«پراید» در یک قدمی ۱۴۰ میلیونی شدن! افزایش قیمت‌ها شدت گرفت
بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت پراید با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، ۱۳۸ میلیون تومان شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، روند افزایشی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ به طوری که در مدل‌های گروه سایپا شاهد افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بودیم.

در حالی که اعداد اعلامی از سوی فعالان بازار خودرو به خریداران، رقمی کمتر از امروز بود، اما باز هم مسیر قیمت‌ها صعودی است.

بررسی‌ها در میان خودرو‌های صفر نشان می‌دهد که پراید ۱۱۱ نسبت به دیروز افزایشی حدود یک میلیون تومان را تجربه کرده است؛ به طوری که امروز با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان در بازار دیده می‌شود. پراید ۱۵۱پلاس نیز امروز در بازار در بازار با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان دیده می‌شود.

در این میان، گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که تیبا هاچ بک EX با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان، تیبا صندوق دار SX با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان، چانگان CS ۳۵ با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان و ساینا EX دنده‌ای با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان به فروش می‌رود. همچنین ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ در بازار در حدود ۱۴۷ میلیون تومان قیمت دارد.

بنا به این گزارش، کوییک دنده‌ای R مدل ۱۳۹۹ در بازار به قیمت ۱۵۴ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

«پراید» در یک قدمی ۱۴۰ میلیونی شدن! افزایش قیمت‌ها شدت گرفت

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->