انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

اعطای وام ۳۰ میلیون تومانی به زوجین دانشجو

  • کد خبر: ۷۴۴۸۳
  • ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
اعطای وام ۳۰ میلیون تومانی به زوجین دانشجو
جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی، گفت: به زوجین حاضر در دوره بیست و چهارم طرح ازدواج دانشجویی، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی اعطا می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، سید وحید هاشمی‌نژاد با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت»، افزود: امسال، بیست و چهارمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد در حال برگزاری است که تاکنون بیش از ۳۰۰ زوج از سراسر کشور در این طرح شرکت کردند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۸ هزار زوج از سراسر کشور در این دوره از طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده‌اند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی حاضران در طرح، دوره بیست و چهارم در بازه زمانی وسیع‌تر و گروه‌های با جمعیت کمتر برگزار می‌شود.

جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی برای زوج‌های شرکت‌کننده در این دوره اشاره کرد و ادامه داد: زوج‌های حاضر در این طرح طی سه روز اقامت در مشهد مقدس، در برنامه‌های فرهنگی آموزشی شامل سبک زندگی دینی، مهارت‌های ارتباط مؤثر، مدیریت تعارضات در قالب نمایش و جنگ عاشق شو شرکت می‌کنند.

وی از تمهیدات ویژه این ستاد برای حمایت از دانشجویان در آغاز زندگی مشترک خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش ستاد ازدواج دانشجویی، تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت امضا و مقرر شد به تمام زوجین حاضر در دوره بیست و چهارم ازدواج دانشجویی که در سال جاری در حال برگزاری است، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه اعطا شود.

هاشمی نژاد اضافه کرد: جوانانی که در این شرایط اقتصادی همت و اقدام به تشکیل خانواده می‌کنند، باید مورد حمایت قرار بگیرند تا علاوه بر ارائه الگویی مناسب برای سایر جوانان و دانشجویان، با کمترین مشکل وارد مسیر زندگی مشترک شوند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->