پیش‌بینی قیمت طلا فردا یکشنبه ۲۷ تیر

  • کد خبر: ۷۴۶۶۳
  • ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
پیش‌بینی قیمت طلا فردا یکشنبه ۲۷ تیر
کاهش تقاضا در بازار در کنار کاهش انس جهانی علل کاهش ۵۰ هزار تومانی حباب سکه در روزهای اخیر بوده‌است. به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه، پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها تا دوشنبه ثابت بماند و پس از آن بر اساس قیمت دلار و انس جهانی شاهد تغییر قیمت‌ها باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، در جریان بازار امروز انس جهانی طلا نسبت به آخرین نرخ روز پنجشنبه ۱۲ دلار کاهش یافت و به قیمت دلار رسید. کاهش ۱۲ دلاری انس جهانی طلا در کنار ثبات نسبی در بازار دلار امروز (شنبه)، باعث شد قیمت طلا و سکه در بازار امروز با کاهش همراه باشد.

 

انس جهانی طلا نسبت به شنبه هفته گذشته پنج دلار افزایش داشته است اما امروز نسبت به روز پنجشنبه ۱۲ دلار کاهش داشت که قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵۶ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان کاهش پیدا کند.

 
 

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا به کاهش انس جهانی در بازار امروز اشاره کرد و گفت: در بازار امروز با توجه به کاهش ۱۲ دلاری انس جهانی و ثبات نسبی در بازار دلار، در کنار کاهش عرضه و تقاضا در بازار طلا، قیمت‌ها روند نزولی را طی کرد.

 

کشتی‌آرای بر این عقیده است که کاهش انس جهانی در جریان بازار امروز و از طرفی کاهش تقاضا در بازار عوامل موثر در کاهش قیمت‌ها بودند. همچنین از کاهش ۵۰ هزار تومانی حباب سکه خبر داد. او کاهش حباب سکه را به دلیل کاهش تقاضا در بازار در کنار کاهش قیمت‌ها می‌داند.

 

نایب رئیس اتحادیه طلا بازار را در شرایط آرامی می‌بیند و معتقد است در این شرایط قیمت‌ها تحت تاثر نرخ ارز است و قیمت دلار در این روزها به اخبار مذاکرات واکنش نشان می‌دهد.

 
 

محمد کشتی‌آرای در پایان به ثبات قیمت‌ها اشاره کرد و توضیح داد: به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه، قیمت‌ها تا دوشنبه ثبات می‌ماند و باید دید دوشنبه انس جهانی و قیمت دلار چه نوسان‌هایی را خواهند داشت.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->