شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

هزینه ۴۰ هزار دلاری یک شهروند ژاپنی برای تهیه بلیت المپیک

  • کد خبر: ۷۴۷۴۷
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
هزینه ۴۰ هزار دلاری یک شهروند ژاپنی برای تهیه بلیت المپیک
یک شهروند ژاپنی به دلیل علاقه زیادی که به المپیک دارد ۴۰ هزار دلار برای بلیت بازی‌ها هزینه کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کازونوری تاکیشیما در طول ۱۵ سال گذشته در جهان برای حضور در بازی‌های المپیک در سفر بوده است، بنابراین دیدن این رویداد در شهر زادگاهش یعنی توکیو یک رویا بود اما این رویا با ممنوعیت حضور تماشاگران در المپیک بر باد رفت.


این تماشاگر ژاپنی نزدیک به ۴۰ هزار دلار به اندازه ۱۹۷ عدد بلیت برای خود و دوستانش تهیه کرده بود تا بتواند بیشترین رویدادهای بازی‌های المپیک توکیو را تماشا کند.


تاکیشیما در این باره گفت: من آنقدر علاقه زیادی به بازی‌های المپیک داشتم که حتی اگر بازی بسیار سخت و چالش برانگیزی بود، از روند خرید بلیت لذت بردم.


این تاجر ۴۵ ساله که در زمینه املاک و مستغلات کار می‌کند اگر همه رویدادهای رزرو شده را تماشا می‌کرد، می‌توانست رکورد جهانی گینس را برای حضور در مسابقات المپیک بشکند. او اکنون هزینه پرداخت شده برای بلیت های خریداری شده را پس می‌گیرد.


تاکیشیما گفت: حالا تنها چیزی که دارم غم است. هر وقت به بلیت ها نگاه می‌کنم، گریه می‌کنم. من الان فقط غمگین هستم.


عشق و علاقه تاکیشیما به بازی‌های المپیک از سال ۲۰۰۵ زمانی که او برای اولین بار مسابقه اسکیت را دید آعاز شد. او بلافاصله بلیت‌های بازی‌های المپیک ۲۰۰۶ تورینو در ایتالیا را خریداری کرد.


این شهروند ژاپنی گفت: وقتی اشک شادی ورزشکاران را هنگام کسب مدال یا اشک ناامیدی آنها را در از دست دادن مدال می‌بینم، این موضوع باعث می‌شود من بیشتر کار کنم و بیشتر به المپیک بروم.


وی درباره عدم حضور تماشاگران در المپیک توکیو، خاطرنشان کرد: این ورزشکاران بیشترین آسیب را از عدم پشتیبانی در جایگاه خواهند دید. این ضرر بزرگی است که خانواده شما نمی‌توانند به المپیک بیایند، بنابراین امیدوارم همه حداقل جلوی تلویزیون آنها را تشویق کنند.
بازیهای المپیک توکیو از اول مرداد آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->