واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

پخش ۱۰ فیلم کمدی سینمای ایران در ایام عید قربان تا غدیر از شبکه «آی فیلم»

  • کد خبر: ۷۴۸۳۲
  • ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
  • ۱
پخش ۱۰ فیلم کمدی سینمای ایران در ایام عید قربان تا غدیر از شبکه «آی فیلم»
شبکه آی‌فیلم در فاصله دو عید قربان تا غدیر، ۱۰ فیلم از سینمای ایران را پخش می‌کند. در فاصله ۲۹ تیر تا ۷ مرداد و دو عید بزرگ قربان تا غدیر، جشنواره فیلم‌های سینمایی «عید تا عید» شبکه آی‌فیلم برگزار می‌شود که در جریان آن، هر شب یک فیلم سینمایی در گونه طنز و اجتماعی برای نمایش روی آنتن می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز - شبکه آی‌فیلم در فاصله دو عید قربان تا غدیر، ۱۰ فیلم از سینمای ایران را پخش می‌کند. در فاصله ۲۹ تیر تا ۷ مرداد و دو عید بزرگ قربان تا غدیر، جشنواره فیلم‌های سینمایی «عید تا عید» شبکه آی‌فیلم برگزار می‌شود که در جریان آن، هر شب یک فیلم سینمایی در گونه طنز و اجتماعی برای نمایش روی آنتن می‌رود. طنز «آینه بغل» با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی و مه‌لقا باقری، به کارگردانی منوچهر هادی، قرار است سه‌شنبه ۲۹ تیر، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن برود. «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و نویسندگی محسن کیایی، دومین فیلم سینمایی این جشنواره است که چهارشنبه، سی‌ام تیر، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود. پژمان جمشیدی، محسن کیایی، هومن برق‌نورد، بهاره کیان‌افشار و رعنا آزادی‌ور در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

 

«رسوایی۲» ساخته مسعود ده‌نمکی هم پنجشنبه ۳۱ تیر پخش می‌شود. اکبر عبدی به‌همراه سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری و مهران رجبی در این اثر نقش‌آفرینی کرده است. کمدی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حمید فرخ‌نژاد و ویشکا آسایش نیز جمعه، در اولین روز از مرداد، ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن آی‌فیلم می‌شود. این فیلم سینمایی در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.


«سوغات فرنگ» به کارگردانی کامران قدکچیان و با بازی رامبد جوان، شیلا خداداد و مجید صالحی، پنجمین فیلم جشنواره عید تا عید آی‌فیلم است که شنبه دوم مرداد به نمایش گذاشته خواهد شد. «آپارتمان شماره ۱۳» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یدا... صمدی نیز یکشنبه سوم مرداد از این شبکه پخش می‌شود. همچنین فیلم سینمایی «پاک‌باخته» به‌کارگردانی غلامحسین لطفی دوشنبه ۴ مرداد راهی آنتن می‌شود. در این فیلم طنز پربازیگر، چهره‌هایی همچون اکبر عبدی، علیرضا خمسه و مرحوم حمیده خیرآبادی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

فیلم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی نیز سه‌شنبه ۵ مرداد، ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن خواهد شد. احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و شهره لرستانی از بازیگران این فیلم هستند. «دختر شیرینی‌فروش» به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب و با بازی حمید جبلی، ایرج طهماسب، فاطمه معتمد آریا و ثریا قاسمی نیز چهارشنبه ششم مرداد راهی شبکه آی‌فیلم خواهد شد. «خواستگار محترم» نیز پنجشنبه، ۷ مرداد، ساعت ۲۲ پخش می‌شود. در این فیلم به کارگردانی داود موثقی، نگین صدق‌گویا، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش و یوسف تیموری ایفای نقش کرده‌اند. بازپخش این فیلم‌های سینمایی در ساعت‌های ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز بعد پخش خواهد بود.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
0
سلام خیلی ممنون از فیلم هایی که پخش میکنین و از فیلم سینمایی خجالت نکش خیلییییی ممنونم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->