ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

هشدار مجیدی به مددی: قرارداد‌ها را تمدید کن!

  • کد خبر: ۷۵۳۳۹
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
هشدار مجیدی به مددی: قرارداد‌ها را تمدید کن!
فرهاد مجیدی با وجود اینکه باشگاه استقلال حتی در پرداخت حقوق بازیکنان این فصل نیز با مشکل مواجه است، در اقدامی از مدیریت باشگاه استقلال خواسته قرارداد بازیکنان را تمدید کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درفصول اخیر استقلال به دلیل تاخیر در ورود به موقع به بازار نقل وانتقالات لطمه‌های بسیاری دیده و به شدت از دیگر رقبای خود عقب افتاده است. عواملی همچون مذاکرات دیرهنگام با ستاره‌های لیگ برتر و جدایی برخی بازیکنان کلیدی سبب شد استقلال در نقل وانتقالات تا حدی از رقبای خود عقب بماند.

هرچند که توقع بود استقلال با همین بازیکنان نیز به عنوان قهرمانی لیگ دست یابد و فرصت‌ها را نسوزاند، اما به هرشکل دست، دست کردن برخی تصمیم گیران در باشگاه استقلال باعث شد تا برخی بازیکنان که انتظار می‌رفت به استقلال بیایند سراز تیم‌های دیگر درآورند. البته این فقط دلیل عقب ماندن استقلال نبود و پیش از لیگ بیستم شاهد انتخاب دیرهنگام سرمربی استقلال بودیم که این موضوع نیز سبب شد تمرینات به شکل نصفه و نیمه برگزار شود ومحمود فکری از این ماجرا ضربه بخورد.

 حالا نیز استقلال در آستانه نقل وانتقالات قرار گرفته و روشن نیست چه برنامه‌ای برای فصل بعد دارد. حتی به طور قطع نمی‌توان گفت که فرهاد مجیدی در استقلال خواهد ماند، چون اگر مددی به کارش به عنوان مدیرعامل در استقلال ادامه دهد، بعید است که مجیدی در چنین فضای پرتنش و پرازاختلافی حاضر به ادامه همکاری با مدیران باشد.

 اگر هم مجیدی همچنان در راس کار باشد، بدون شک باشگاه باید به سرعت مدیرعامل بعدی خود را بشناسد تا در نقل وانتقالات پیش رو عملکرد مناسبی داشته باشد واتفاقات سال‌های اخیر تکرار نشود. با توجه به شرایط فعلی و اختلاف نظر‌هایی که میان مدیریت باشگاه و فرهاد مجیدی وجود دارد خیلی بعید است که استقلال به سرعت وارد فاز عملیاتی نقل وانتقالات شود.

 با این حال فرهاد مجیدی برای اینکه پای خود را از تکرار اتفاقات سال‌های اخیر کنار بکشد به مدیرعامل باشگاه استقلال پیام داده در راستای تمدید قرارداد برخی بازیکنان اقداماتی انجام دهند تا استقلال به سرعت در فاز تمدید با بازیکنان قرار بگیرد و ستاره‌ها به سمت دیگر تیم‌ها نروند.

  ارسلان مطهری، سید حسین حسین، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مسعود ریگی وسیاوش یزدانی بازیکنانی هستند که بعد از پایان لیگ بیستم به طور قطع قراردادشان با باشگاه به پایان می‌رسد. محمد نادری نیز قرارداد مشروط دارد که باید وضعیت این بازیکن هم روشن شود.

 مجیدی از مدیریت باشگاه استقلال خواسته در کمترین زمان ممکن با این بازیکنان تمدید شود، اما سرمربی استقلال درشرایطی چنین درخواستی را مطرح و رسانه‌ای کرده که باشگاه نشین‌ها در پرداخت حقوق بازیکنان نیز با مشکل مواجه‌اند و روشن نیست که آقا فرهاد برچه مبنای مالی چنین درخواستی را از مدیران باشگاهی داشته، مدیرانی که همین حالا در تامین اعتیارات لازم برای فصل جاری با مشکل مواجه شده‌اند و احتمالا تا پایان لیگ نیز نمی‌توانند تسویه حساب قطعی با بازیکنان انجام دهند.

البته فرهاد با اعلام این موضوع به نوعی در تلاش است تا خود را ازمهلکه انتقادات رها کند و هواداران به نوعی بفهمند که آقای سرمربی درباره تمدید قرارداد بازیکنان به باشگاه هشدارلازم و به موقع را  داده بود، اما بعید است با توجه به بحران مالی  درخواست مجیدی به این سرعت اجابت شود ودست کم مدیریت کنونی باشگاه استقلال تا پایان جام حذفی منتظر خواهد ماند و بعد از آن درباره تمدید قرارداد با بازیکنان اقدام خواهد کرد.

 تا آن روز نیز وضعیت مجیدی با باشگاه به طور قطع مشخص است. اگر فرهاد جام حذفی را به چنگ آورد بدون شک دست یالاتری نسبت به احمد مددی خواهد داشت و هیچ بعید نیست قهرمانی او با استقلال در جام حذفی تصمیم گیران آتی باشگاه استقلال را که با دولت جدید روی کار خواهند آورد به سمت برکناری احمد مددی سوق دهند، اما اگر مجیدی به هردلیل قهرمان جام حذفی نشود، ممکن است زور مدیرعامل فعلی به سرمربی استقلال بچربد و مدیرعامل باشگاه استقلال لیست جدید را از سرمربی مورد نظر خودش طلب کند.

 به هرحال این ماجرا به این سادگی‌ها قابل حل نیست و زمان والبته نتایج در پیشبرد اهداف استقلال بسیار تعیین کننده خواهد بود و ماجرای هشدار مجیدی به مدیریت باشگاه استقلال را هم باید مقدمه‌ای بر اتفاقات تازه در این باشگاه و یک تاکتیک دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->