نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

لیست خروجی استقلال منتشر شد، باشگاه تکذیب کرد!

  • کد خبر: ۷۵۳۱۲
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
لیست خروجی استقلال منتشر شد، باشگاه تکذیب کرد!
گفته می‌شود برخی دستیاران فرهاد مجیدی بدون توجه به شرایط حساس این روز‌ها اسامی بازیکنانی که درلیست خروجی قرار گرفته‌اند را به برخی رسانه‌ها نزدیک به خود داده‌اند که این موضوع تکذیبیه باشگاه استقلال را هم به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال به هفته‌ای پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شود و آخرین بازی‌اش را بعد از بازی با نساجی مقابل سپاهان برگزار خواهد کرد. استقلال درلیگ حساسیت آن چنانی ندارد، اما درجام حذفی ماجرا کاملا متفاوت است و فرهاد مجیدی وشاگردانش برای این جام انگیزه‌های متفاوتی دارند.

دراین شرایط که استقلال هنوز ماموریت بزرگی پیش رو دارد انتشار لیست خروجی استقلال می‌تواند موجی از تنش‌های تازه  را درتیم ایجاد کند این ماجرا درروز‌های حساسی که بازیکنان به دلیل دریافت نکردن حقوق‌های خود شرایط روحی مناسبی ندارند، حال و هوای استقلال را پرتنش‌تر خواهد کرد.

شاید هم به همین دلیل باشگاه استقلال نیز تکذیبیه‌ای را منتشر و اعلام کرد هیچ یک از بازیکنان توسط فرهاد مجیدی در لیست خروجی قرار نگرفته‌اند.

 البته برخی جریان‌ها هم بودند که اعلام کردند انتشار لیست خروجی‌های استقلال توسط فرهاد مجیدی از سوی مدیران باشگاه استقلال به برخی رسانه‌ها داده شده است، اما تحقیقات در این خصوص نشان می‌دهد که یکی از اعضای کادرفنی استقلال خبر خروجی‌ها را به برخی رسانه‌ها داده و رسانه‌ها نیز اقدام به انتشار این خبر کرده‌اند.

تعدادی از رسانه‌ها نامی از اینکه چه بازیکنانی درلیست خروجی هستند، نبرده‌اند، اما در فضای مجازی این خبر سبب بروز گمانه زنی‌هایی شد. درواقع یک خبر خام و بدون علامت سبب شد نام بازیکنانی همچون سعید مهری، داریوش شجاعیان وحتی شیخ دیاباته به عنوان خروجی‌های استقلال درفصل بیست و یکم معرفی شود.

 گرچه این خبراز سوی باشگاه استقلال تکذیب شده، اما باید باور داشت که انتشار خبر بدون ذکر اسامی از سوی برخی سایت‌های معتبر نیز سبب شد گمانه زنی‌هایی دراین خصوص شکل گرفته و برخی بازیکنان جایگاه خود را در استقلال متزلزل ببینند و احتمالا بدون انگیزه کافی در تمرینات و بازی‌های باقی مانده حاضر شوند.

به هرحال آن‌هایی که درجریان تصمیم‌های مهم استقلال قراردارند باید حواس‌شان به اظهارات خود باشد و اخباری را از درون تیم به بیرون ندهند که موجبات حواشی تازه درتیم شود. اینکه برخی دستیاران مجیدی نمی‌توانند اطلاعات را مخفی نگه دارند نشان می‌دهند که از اهمیت روز‌های باقی مانده اطلاعی ندارند، اما همین بی توجهی ممکن است درنهایت منجر به از دست رفتن جام حذفی برای استقلال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->