کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است | بایدن هزینه آن را در انتخابات خواهد داد توماج صالحی به اعدام محکوم شد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم پادشاه عربستان راهی بیمارستان شد پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
سرخط خبرها

وزیر خارجه چین: به آمریکا یاد می‌دهیم که چطور با دیگران رفتار کند

  • کد خبر: ۷۵۴۶۴
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
وزیر خارجه چین: به آمریکا یاد می‌دهیم که چطور با دیگران رفتار کند
وزیر خارجه چین پیش از سفر امروز (یکشنبه) معاون وزیر خارجه آمریکا به پکن گفت، هیچ کشوری نسبت به دیگر کشورهای جهان برتری ندارد و چین هرگز اجازه نمی‌دهد که کشوری چنین فکری داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گلوبال تایمز در این باره گزارش داد که وانگ یی، وزیر خارجه چین در واکنش به اظهارات سخنگوی وزرات خارجه آمریکا که گفته بود واشنگتن با پکن از «موضع قدرت» معامله خواهد کرد، گفت: آمریکا همواره به دنبال تحمیل قدرت‌ خود بر دیگر کشورهاست. اما باید به طرف آمریکایی بگویم که چین هرگز به کشوری اجازه نمی‌دهد که بر دیگران برتری بجوید. اگر آمریکا هنوز یاد نگرفته تا با دیگران به صورت برابر رفتار کند، ما و جامعه بین الملل وظیفه داریم به این کشور بیاموزیم.

 

این اظهارات وانگ یی پیش از سفر دو روزه وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا به پکن که امروز (یکشنبه) انجام می‌شود و در سومین دور مذاکراتوانگ یی با شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان ایراد شد.

 

وزارت خارجه آمریکا گفته است سفر شرمن بخشی از اقدامات در جریان این کشور با هدف تبادل دیدگاه‌ها با مقام‌های پکن برای پیشبرد منافع و ارزش های ایالات متحده و به طور مسئولانه، مدیریت روابط بین دو کشور است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->