نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

متین کریم‌زاده از لیست خروج استقلال فاصله گرفت|عاقبت خوش درخشش در قائمشمهر

  • کد خبر: ۷۵۵۷۴
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
متین کریم‌زاده از لیست خروج استقلال فاصله گرفت|عاقبت خوش درخشش در قائمشمهر
متین کریم زاده، هافبک_مدافع چپ استقلال با نمایش تحسین برانگیز خود مقابل نساجی تا حد زیادی خود را از لیست خروجی‌های استقلال دور کرد. کریم زاده در شب گلزنی وریا غفوری به واقع بهترین بازیکن تیمش بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال شب خوبی را در قائمشهر سپری کرد و توانست حریفش را با ۳ گل مغلوب کند.

دراین بازی وریا غفوری بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شد و توانست دو بار دروازه حریف را باز کند. وریا درشرایطی دبل کرد که پشت این گل‌ها رد پای متین کریم زاده، چپ پای جوان استقلال دیده می‌شد؛ بازیکنی که بعد از گذشت زمانی قابل توجه در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و موفق شد یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌های خود را برای استقلال به نمایش بگذارد.

کریم زاده در جریان این بازی یک پنالتی برای استقلال گرفت، یک پاس گل داد و درنهایت خودش گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

درواقع پشت گل‌های وریا غفوری رد پای متین کریم زاده دیده شد. بازیکنی که در این  میدان برای استقلال مردی همه کار بود ودرقامت ستاره‌ای بی بدیل قد علم کرد.

نکته قابل توجه اینکه کریم زاده در فصل جاری چندان از سوی مربیان استقلال مورد توجه قرار نگرفته بود ونه در زمان فکری و نه در زمان مربیگری مجیدی فرصت آن چنانی برای عرض اندام نداشت، اما وضعیت مشخص استقلال درهفته‌های پایانی و غیبت برخی بازیکنان درسفر به قائمشهر به طور کاملا اتفاقی شانس بازی را برای این بازیکن ایجاد کرد تا او درترکیب تیمش بدرخشد.

این درخشش درحالی به ثبت رسید که پیش از این بازی حتی صحبت از جدایی این بازیکن بعد از پایان فصل به گوش می‌رسید، اما حالا احتمالا شرایط تازه‌ای در نوع همکاری باشگاه استقلال و کریم زاده ایجاد شده است و تصمیم گیران این باشگاه هرگز نمی‌توانند درخشش او در بازی با نساجی را نادیده بگیرند و ممکن است همین بازی سرنوشت کریم زاده با استقلال را به کلی تغییر داده و او را در قامت یکی از بازیکنان مهم فصل بعد قرار دهد و تصمیم گیران باشگاه استقلال تمایل بیشتری برای همکاری با این بازیکن از خود نشان دهند.

به خصوص اینکه فرهاد مجیدی نیز به شدت از نمایش متین دربازی با نساجی راضی است و او را یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی تیمش در این میدان می‌داند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->