انتقاد یک فعال کارگری به لایحه تغییر قانون تعیین دستمزد کارگران| لایحه بر مبنای اصل سه جانبه گرایی نیست نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نحوه استعلام آخرین وضعیت دریافت «مستمری» به صورت غیر حضوری + راهنما

  • کد خبر: ۷۵۶۷۲
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
نحوه استعلام آخرین وضعیت دریافت «مستمری» به صورت غیر حضوری + راهنما
در دوران کرونا انجام کار‌های اداری از خانه می‌تواند جلوی گسترش این بیماری را بگیرد در این گزارش دریافت یکی از خدمات تامین اجتماعی آموزش داده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در دوران کرونا انجام کار‌های اداری به صورت غیر حضوری می‌تواند جلوی گسترش این بیماری را بگیرد. در این گزارش نحوه استفاده از سرویس استعلام وضعیت دریافت مستمری به صورت غیر حضوری آموزش داده شده است.

از طریق این سرویس، نهاد‌ها و مراجع برون سازمانی که دارای تفاهم نامه با سازمان می‌باشند، می‌توانند نسبت به استعلام وضعیت دریافت مستمری افراد مدنظر خود اقدام کنند. بعلاوه، هر فرد حقیقی که دارای حساب کاربری فعال در درگاه غیرحضوری سازمان است، امکان استعلام وضعیت دریافت مستمری خود و ارائه گواهی و سند مربوطه از طریق صندوق شخصی به نهاد و مرجع برون سازمانی موردنظر را خواهد داشت.

۱. کاربران:

دسته اول : نهادها و مراجع برون سازمانی

این قبیل از کاربران، می بایست از طریق پنل مخصوص دستگاه های دولتی و مرجع استعلامات رسمی، وارد درگاه غیرحضوری سازمان شده و با درج شماره ملی بتوانند مستقیما نسبت به استعلام وضعیت دریافت مستمری افراد مدنظر خود اقدام کنند.

دسته دوم: افراد حقیقی

این قبیل از کاربران می بایست پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در درگاه غیرحضوری، بتوانند از طریق مسیر مستمری‌بگیران/استعلام وضعیت مستمری‌بگیران، نسبت به استعلام وضعیت دریافت مستمری خود اقدام و در صورت تمایل، نتیجه را جهت ارائه به مرجع برون سازمانی مورد نظر، به صندوق شخصی انتقال داده و مراجع مذکور می توانند از طریق پنل مخصوص دستگاه های دولتی/استعلام سند(با ارائه کد رمز)، گواهی یا استعلام مورد نظر را مشاهده و از آن بهره برداری کنند.

2. نحوه استعلام :

2.1. مراجع برون سازمانی

پس از ورود کاربر مراجع برون سازمانی به منظور استعلام وضعیت دریافت مستمری، کدملی فرد موردنظر مطابق فرم زیر از کاربر دریافت خواهد شد:

چوگونه از سرویس استعلام وضعیت دریافت مستمری استفاده کنیم؟

پس از جستجوی اطلاعات، در صورتی که شخص در حال حاضر مستمری‌بگیر سازمان باشد یا نباشد و یا قبلاً در زمره مستمری‌بگیران سازمان قرار داشته است، پاسخ لازم ارائه خواهد شد.

افراد حقیقی

افراد حقیقی، به منظور ارائه گواهی وضعیت دریافت مستمری به مراجع برون سازمانی، مطابق فرم زیر، نهاد مورد نظر خود را انتخاب می کنند و گواهی خود را صادر و به صندوق شخصی ارسال می‌ کنند.

چوگونه از سرویس استعلام وضعیت دریافت مستمری استفاده کنیم؟

پس از جستجوی اطلاعات، در صورتی که شخص در حال حاضر مستمری‌بگیر سازمان باشد یا نباشد و یا قبلاً در زمره مستمری‌بگیران سازمان قرار داشته است، پاسخ لازم ارائه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->