شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد
سرخط خبرها

بخت بالای کوراش‌کاران خراسانی برای اعزام به آسیا

  • کد خبر: ۷۵۷۸۶
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
بخت بالای کوراش‌کاران خراسانی برای اعزام به آسیا
اولین اردوی تیم‌ملی کوراش بانوان کشور در مازندران درحال برگزاری است و شنیده می‌شود کوراش‌کاران خراسانی شانس بالایی برای اعزام به آسیا دارند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ برترین‌های کوراش بانوان ایران این روز‌ها در قائمشهر مازندران اردو زده‌اند و حالا ۴ بانوی خراسانی شانس اعزام به مسابقات آسیا را پیش‌رو دارند.


اولین اردوی تیم‌ملی کوراش بزرگ‌سالان بانوان کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا به‌میزبانی استان مازندران در قائمشهر درحال برگزاری است. این مسابقات در کشور ازبکستان در شهریور امسال برگزار خواهد شد و تیم‌ملی بانوان قصد حضور در این مسابقات را دارد.


۴ بانوی کوراش‌کار خراسانی با قهرمانی در مسابقات کشوری که اسفند برگزار شده بود، به اردوی تیم‌ملی راه یافتند، اما درنهایت ریحانه کریمی و فاطمه شبانی در وزن ۵۷کیلوگرم، کیمیا آزموده در وزن ۷۸+کیلوگرم و محیا اکبری در وزن ۶۳-کیلوگرم راه‌یافتگان به اردوی اصلی تیم‌ملی شناخته شدند که هدایت تیم خراسان‌رضوی با مربیگری زهره براشکی است.


رقابت ۴۴ کوراش‌کار برتر

کوروش خسرویار، دبیر انجمن کوراش کشور، دراین‌باره اظهار کرد: در اولین اردو ۴۴نفر دعوت شدند که روز اول آن درواقع انتخابی درون‌اردویی بود و درنهایت با ۱۶ورزشکار به‌مدت ۲ هفته ادامه پیدا می‌کند. دعوت‌شدگان به این اردو با تست منفی کووید۱۹ وارد و قرنطینه می‌شوند و سپس به‌مدت ۲هفته به سرپرستی فاطمه اسلامی به تمرین می‌پردازند.


او اظهار کرد: نفرات اول و دوم همه وزن‌ها در این اردو شرکت می‌کنند. پس از پایان اردوی فعلی، ورزشکاران ۱۰روز استراحت می‌کنند و اردوی بعدی آغاز خواهد شد. خسرویار ادامه داد: این اردو زیرنظر کادرفنی با سرمربیگری بتول پاک‌روح و مربیان فاطمه فرخی و آذر کولیوند پیگیری شده است و تا مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا ۳ مرحله اردوی آمادگی خواهیم داشت. در اولین مرحله تقریبا ۸۰ تا ۹۰درصد ترکیب اصلی ملی‌پوشان ما مشخص خواهد شد.


دعوت از قهرمانان در اسفندماه

اسفند هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی کوراش بانوان کشور به‌میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد و نفرات اول و دوم هر وزن برای حضور در اردوی تیم‌ملی شناخته شدند. این رقابت‌ها با حضور ۲۱۹ورزشکار از ۲۳استان برگزار شد که اصفهانی‌ها قهرمان شدند و همدان و مازندران در رده دوم و سوم جای گرفتند. اما دختران خراسانی حاضر در این رقابت‌ها به ۲ نقره و ۳ برنز دست یافتند.

 

در وزن ۴۸-کیلوگرم زهرا جامعی از خراسان‌رضوی مقام دوم را کسب کرد، در وزن ۵۷-کیلوگرم ریحانه کریمی از خراسان‌رضوی به مقام سوم رسید، در وزن ۶۳-کیلوگرم مهیا اکبری از استان دوم شد و در وزن ۷۰-کیلوگرم خدیجه حیدری‌نژاد از خراسان‌رضوی به مقام سومی رسید. در وزن ۸۷+کیلوگرم نیز کیمیا آزموده از خراسان‌رضوی سوم شد. به‌جز این ورزشکاران، چند ورزشکار غایب خراسانی نیز به اردوی مازندران دعوت شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->