یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا داستان تقابل آلمان و دانمارک| از نقاشی سقف خانه تا بردن ژرمن‌ها و قهرمانی دراروپا! قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها
سرخط خبرها

مبارزه کوراش‌کاران خراسانی در آسیا

  • کد خبر: ۲۳۱۴۸۶
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
مبارزه کوراش‌کاران خراسانی در آسیا
سیزدهمین دوره پیکار‌های کوراش قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد که نام سه نفر خراسانی در میان نفرات برتر دیده می‌شود که شانس زیادی برای کسب مدال دارند.

علی یعقوبی | شهرآرانیوز، ترکیب تیم‌های ملی زنان و مردان ایران برای شرکت در مسابقات کوراش قهرمانی آسیا مشخص شد که در این بین خراسانی‌ها مثل همیشه سهم بسزایی در ترکیب تیم ملی دارند. سیزدهمین دوره پیکار‌های کوراش قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد که الیاس علی‌اکبری، سکاندار تیم ملی، ۶ کوراش‌کار برتر را برای مبارزه در این رویداد مهم انتخاب کرده است که از بین این نفرات، سه نفر خراسانی هستند که شانس زیادی برای کسب مدال دارند. در این خصوص با محمد زندروحانی، رئیس انجمن کوراش خراسان‌رضوی، به گفت‌وگو پرداختیم.

زندروحانی در گفت‌گو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: مسابقات کوراش قهرمانی آسیا طی روز‌های ۱۷ لغایت ۲۱ خرداد ماه به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور ۲۰ کشور و ۳۰۰ شرکت‌کننده در دو بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد که منتخبان این رشته توسط کادر فنی معرفی شدند. در بخش آقایان، ۷ ورزشکار حضور دارند که در ۷ وزن به میدان می‌روند.

وی افزود: امید تیزتک از قوچان، مسعو قوی‌بازو از درگز و علیرضا نیک‌سرشت از مشهد سه کوراش‌کار خراسانی هستند که به‌ترتیب در اوزان ۹۰، ۱۰۰ و ۱۰۰+ کیلوگرم در کنار مهدی قره‌قاش، مجید وحیدبریمانلو، الیاس پاکدل و رامین احمدزاده مبارزه می‌کنند.

رئیس انجمن کوراش خراسان‌رضوی با بیان اینکه هر سه ورزشکار شانس زیادی برای کسب مدال دارند، ادامه داد: امید تیزتک و مسعود قوی‌بازو سابقه طولانی در تیم ملی کوراش دارند و هرکدام صاحب مدال طلای مسابقات آسیایی و جهانی هستند که در این دوره هم ان‌شاءالله شاهد مدال‌آوری آن‌ها هستیم. همچنین علیرضا نیک‌سرشت ۱۶ساله هم جزو پدیده‌های کوراش کشور است که سال گذشته، در رده سنی بزرگ‌سالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خوش درخشید و توانست در این سن، پیراهن تیم ملی را از آن خود کند که در آینده از مدال‌آوری این ورزشکار بیشتر خواهیم شنید.

زندروحانی با اشاره به کوراش بانوان، اظهار کرد: در حال حاضر از خراسان‌رضوی بتول عاقل را داریم که حضورشان هنوز قطعی نشده است و باید در انتخابی نهایی شرکت کند. اما این ورزشکار از بهترین‌های کوراش‌کاران کشور است که می‌تواند در مدال‌آوری تیم ملی بانوان سهم بسزایی داشته باشد.

وی درنهایت به وضعیت شهرستان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها، ورزشکارانی با استعداد خوب داریم که می‌توانند در سطح ملی بدرخشند. اکنون هم از سه ملی‌پوش فیکس تیم ملی، دو نفر از شهرستان‌ها هستند و در صورت بهادادن به آن‌ها می‌توان نفرات بیشتری را به سطح کشور معرفی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->