جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در تعطیلات و اعیاد آخر هفته

  • کد خبر: ۷۵۷۹۱
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
فیلم‌های سینمایی تلویزیون در تعطیلات و اعیاد آخر هفته
شبکه‌های سیما فهرستی از فیلم‌های مختلف را برای پخش در عید سعید غدیر خم و تعطیلات آخر هفته در نظر گرفته اند. در ادامه، برخی از آثاری که پنجشنبه ۷ مرداد مصادف با عید سعید غدیر خم و جمعه ۸ مرداد از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند را معرفی کرده ایم.
شهرآرانیوز - شبکه‌های سیما فهرستی از فیلم‌های مختلف را برای پخش در عید سعید غدیر خم و تعطیلات آخر هفته در نظر گرفته اند. در فهرست ارائه شده از سوی روابط عمومی سیما، هم می‌توان آثار جدیدی را یافت که پیش از این روی آنتن نرفته اند و هم فیلم‌هایی که بار‌ها روانه پخش شده اند. در ادامه، برخی از آثاری که پنجشنبه ۷ مرداد مصادف با عید سعید غدیر خم و جمعه ۸ مرداد از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند را معرفی کرده ایم.


پخش فیلمی با محوریت عید غدیر

شبکه یک ساعت ۹ پنجشنبه ۷ مرداد فیلم سینمایی «امیرکبیر» به کارگردانی سعید نیک پور که در سال ۱۳۶۴ ساخته شده است را روانه آنتن می‌کند فیلمی با بازی سعید نیک پور، ایرج راد، فخری‌خوروش، زنده یاد پرویز پورحسینی، رضا فیاضی و ژاله علو که روایتگر داستان زندگی امیرکبیر، صدراعظم ناصرالدین شاه و تلاش و فعالیت‌های او در راستای اصلاح امور کشور است. شبکه یک فیلم «زرد قناری» ساخته رخشان بنی اعتماد، را نیز برای پخش در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در نظر گرفته است. در این فیلم که محصول سال ۱۳۶۷ است، مهدی هاشمی، گلاب آدینه و منوچهر حامدی نقش آفرینی کرده اند. ساعت ۱۶ روز جمعه ۸ مرداد هم فیلم سینمایی «راز اسپنسر» از این شبکه پخش خواهد شد. شبکه دو فیلمی که داستانش در روز عید غدیر روایت می‌شود را هم زمان با این عید فرخنده روی آنتن می‌برد. فیلم تلویزیونی «کفش» به کارگردانی مرتضی‌آسمانی، با بازی مهدی فقیه، فرید قبادی و مریم وطن پور پنجشنبه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این شبکه در ساعات بامدادی و ۸ صبح جمعه هم فیلم سینمایی «پدربزرگ ها» به کارگردانی «سانتیاگو ریکوایجو» و «شکرستان» به کارگردانی محمدرضا فخرایی زاده را روانه پخش می‌کند.


۳ فیلم جدید روی آنتن شبکه پنج

شبکه سه فیلم سینمایی «ده رقمی» به کارگردانی همایون اسعدیان را که بار‌ها روی آنتن رفته است بار دیگر ساعت ۱۰ روز پنجشنبه پخش می‌کند. البته این شبکه فیلم سینمایی جدید «باغ وحش مخفی» را نیز ساعت ۱۶ پنجشنبه روی آنتن می‌برد. شبکه چهار دو فیلم سینمایی «چاقوکشی» به کارگردانی «ریان جانسون» و فیلم سینمایی جدید «بهترین دشمنان» به کارگردانی «رابین بیسل» را به ترتیب در ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه و جمعه این هفته پخش می‌کند. شبکه پنج سیما هم پخش سه فیلم سینمایی جدید به نام‌های «رویای رانندگی: بهترین دریفت ماشین توفو فروشی»، «خوشحال باش آقای لی» و «بازندگان قهرمان» را درنظر گرفته است. این آثار به ترتیب ساعت ۹ پنجشنبه، ۱۳:۳۰ پنجشنبه و ۱۳:۳۰ جمعه روی آنتن می‌روند.


آثار مختلف شبکه نمایش

شبکه نمایش طبق معمول فهرست بلند بالایی برای پخش درنظر گرفته که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم سینمایی «دختر شیرینی‌فروش» به کارگردانی ایرج طهماسب با بازی ایرج طهماسب، فاطمه معتمدآریا، سعید پیردوست و یوسف تیموری اشاره کرد که ساعت ۱۳ پنجشنبه روی آنتن می‌رود. این شبکه فیلم‌های سینمایی تکراری «کلاهی برای باران» با بازی رضا عطاران، جواد رضویان و مهران غفوریان و «اخراجی‌ها ۲» با بازی اکبر عبدی، جواد هاشمی و امین حیایی را نیز ساعت ۲۱ پنجشنبه و جمعه روانه پخش می‌کند. «سریع و خشن: هابز و شاو»، «ماموریت آقای شادی» با بازی علیرضا خمسه، شهره لرستانی، عبدالرضا اکبری «کلاه چرمی ها» به کارگردانی جرج کلونی و «رهایش کن» از دیگر آثاری هستند که در فهرست برنامه‌های شبکه نمایش قرار گرفته اند. این فیلم‌ها به ترتیب ساعت ۲۳ پنجشنبه، و در ساعات ۱۳، ۱۹ و ۲۳ جمعه روی آنتن می‌روند.
 
شبکه کودک هم ساعت ۱۴، ۷ و ۸ مرداد انیمیشن سینمایی «وومبت مبارز» و فیلم سینمایی «شهر حیوانات» را روانه پخش می‌کند. شبکه امید هم فیلم سینمایی «میمون» و فیلم جدید «پدربزرگ من یک فضایی است» را برای پخش در ساعت ۱۸ روز ها‌ی پنجشنبه و جمعه درنظر گرفته است. شبکه افق نیز در زمان‌هایی مشابه با شبکه امید به ترتیب دو فیلم ایرانی «همسر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده، با بازی مهدی هاشمی، فاطمه معتمدآریا و نسرین مقانلو و «ساوالان» به کارگردانی یدا... صمدی با بازی مجید مظفری، محمد برسوزیان و فردوس کاویانی را روی آنتن می‌برد. از میان آثاری که شبکه شما در فهرست پخش قرار داده هم می‌توان به فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور، «غریبه» به کارگردانی بهادر اسدی و «خسیس» به کارگردانی احمد کاوری اشاره کرد که به ترتیب پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۰ و ۲۴ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ روانه آنتن می‌شوند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->